دی لیخت: داور در اعلام پنالتی به نفع اینتر اشتباه کرد

مدافع یوونتوس اعلام کرد در دیدار برابر اینتر توپ به بازویش برخورد نکرد و داور در اعلام پنالتی تصمیم اشتباهی گرفت.

دی لیخت: داور در اعلام پنالتی به نفع اینتر اشتباه کرد

ماتیاس دی لیخت که با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو در تابستان به یوونتوس پیوست روزهای آسانی را در ایتالیا سپری نکرده است. در شروع بازی خود در سری آ دو اشتباهش برابر ناپولی منجر به باز شدن دروازه یوونتوس شد. با این حال بانوی پیر ۴ بر ۳ حریفش را شکست داد. مدافع هلندی کم‌ کم خود را با تیم جدیدش وفق داد و در یک مصاحبه با فاکس اسپورت به وضعیت خود پرداخت. دی لیخت که اکنون در اردوی تیم ملی هلند به سر می‌برد تا برابر ایرلند شمالی و بلاروس بازی کند درباره بازی رفت برابر اتلتیکو مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا گفت: پس از آن بازی به خودم گفتم این بازیکن من نیستم. سپس با اعتماد به نفس بیشتری شروع به بازی کردم و توانستم سیر صعودی را در پیش بگیرم.

مدافع هلندی در مورد رقم بالای قراردادش اظهار کرد: خرید بزرگی محسوب می‌شد و نمی‌خواهم مرتکب اشتباه شوم. با این حال نباید این چنین فکر کرد. هرگز با این تفکر بازی نکرده‌ام.

بازیکن یوونتوس در ادامه گفت: نسبت به فیفا دی قبلی شرایطم فرق می‌کند. پس از بازی برابر استونی شش بازی انجام دادم که پنج بازی خوب بود و یکی خیلی خوب. می‌توانم بگویم که سازگاری‌ام خیلی بیشتر شده است اما هنوز هم باید بهتر شوم.

یوونتوس یکشنبه در داربی ایتالیا ۲ بر یک اینتر را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. دی لیخت در این رابطه اظهار کرد: آن دیدار یک جنگ بود و رقابت نزدیکی در جریان بود. فضا برای بازی خیلی کم بود و به همین خاطر شرایط برای مدافع‌ها سخت بود چون ضریب اشتباه‌ها بالا می‌رفت. چنین بازی‌هایی مانند رقابت با اینتر فوق العاده هستند چون باید با قدرت بازی کنید. در طول هفته چنین چیزی وجود ندارد. سعی می‌کنم اشتباه‌هایم را بر طرف کنم.

در دیدار برابر اینتر داور خطای هند مدافع هلندی را اعلام کرد و لائوتارو مارتینس توانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا بازی یک بر یک مساوی شود. دی لیخت درباره این اتفاق گفت: توپ را از یک زاویه دیدم اما توپ کامل به من برخورد نکرد. توپ را روی بازویم احساس نکردم و به پهلویم برخورد کرد. به همین خاطر درخواست VAR کردم اما داور تصمیم برعکسی گرفت. پس از آن شانسی برای تغییر نظر داور وجود نداشت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها