واکنش احساسی هواداران به ضرر چاوشی تمام شد

داستان انتشار آلبوم «قمارباز» محسن چاوشی در حالی که با وعده مدیرکل دفتر موسیقی قرار بود ختم به خیر شود، گویا به دلیل فضاسازی رسانه‌ای هواداران این خواننده پیچیده‌تر شده است.

واکنش احساسی هواداران به ضرر چاوشی تمام شد

این روزها «قمار باز» آلبوم جدید محسن چاوشی گویا سرنوشتی مشابه اثر قبلی‌اش، «ابراهیم» پیدا کرده و انتشار آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و به نظر می‌رسد شرایط برای انتشار «قمار باز» پیچیده‌تر شده است، چرا که محمد اللهیاری، مدیر کل دفتر موسیقی به تازگی در مصاحبه‌ای به طور تلویحی اعلام کرد شرایطی که برای انتشار این آلبوم به چاوشی اعلام شده است تغییری نخواهد کرد.

او در این باره گفته بود: « من برای آنکه مسئله مذکور را به سرانجام برسانم، هم در جلسات شورای شعر و هم در جلسات شورای موسیقی هر کدام دو نوبت حضور داشتم تا از جزییات بیشتر پرونده مطلع شوم. رأی شورای شعر این بود که بهتر است جای آن شعر، اثر دیگری از مولانا جایگزین شود. اعضای شورای موسیقی نیز نسبت به برخی اشکالات فنی (مثلا ضرب‌آهنگ‌ها) نظراتی داشتند.»

این در حالی‌است که هادی حسینی، تهیه‌کننده این آلبوم پیش‌تر از مساعدت الهیاری برای انتشار «قمار باز» خبر داده بود اما گویا شرایط به نحوی تغییر کرده است. حسینی در این باره گفت:

«هواداران محسن چاوشی بعد از پست سعید بیابانکی حرف‌هایی زدند که خوشایند نبود و تیم دفتر موسیقی فکر می‌کنند این فضاسازی‌ها از طرف محسن چاوشی و ما برنامه‌ریزی شده بوده است، به خاطر همین سوتفاهم پیش آمده در صورتی که ما هیچ واکنشی نشان نداده‌ایم آقای اللهیاری نظرشان تغییر کرده است اما ما سعی می‌کنیم با مذاکره تفاهم برسیم.»

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها