استقبال مشهدی‌ها از نمایش آئینی و عاشورایی «شب حادثه»

نمایش آئینی و عاشورایی شب حادثه این روزها در تماشاخانه استاد حسین نوری حوزه هنری خراسان رضوی با استقبال مناسبی روبرو شده است.

استقبال مشهدی‌ها از نمایش آئینی و عاشورایی «شب حادثه»

به گزارش مشهد فوری ، نمایش آیینی و عاشورایی «شب حادثه» به کارگردانی و نویسندگی مجید بخششیان، همزمان با ماه محرم و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در تماشاخانه استاد حسین نوری به روی صحنه رفت.

این نمایش که اجرای افتتاحیه تماشاخانه استاد حسین نوری به شمار می‌رفت با حضور بازیگرانی نظیر سجاد انتظاری، امیر بشیری، محمد تنهایی، سعید قفلی، حمید ایزدپناه، امید هاشمیان، مصطفی زارع و محمد کبوتری در 11 شب و با حضور 1809 نفر تماشاگر اجرا شد که در مجموع 3 میلیون و 342 هزار تومان فروش بلیط داشته است.

مهدی ابراهیمی؛ معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خراسان رضوی درباره نحوه مخاطب‌سنجی برای این نمایش گفت: نمایش هنری مردمی است و باید همه آحاد جامعه از آن بهره ببرند بنابراین هدف اصلی ما در نمایش شب حادثه، آشنایی و آشتی اقشار مختلف مردم مشهد با تئاتر و نشان دادن استقبال عمومی از نمایش‌های دینی و ارزشی بود که در این راستا در طی اجرای این نمایش شاهد حضور پررنگ خانواده‌ها، فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد و بسیاری از شهروندانی بودیم که تاکنون به تماشای تئاتر ننشسته بودند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصاد ی فعلی، سبد فرهنگی و هنری خانواده‌ها نیاز به حمایت دارد لذا این نمایش با تخفیف ویژه بلیط فروشی شد و در برخی شب‌ها در 2 و 3 اجرا به روی صحنه رفت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: استقبال عموم مردم جامعه از اقشار متنوع و با سلایق متفاوت از نمایش شب حادثه، بیانگر علاقه مخاطب به تولیدات هنری متعهد و فاخر است بنابراین باید افزایش کمیت و کیفیت این آثار مورد توجه هنرمندان و نهادهای فرهنگی قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها