هشدار ستاره آلمانی سیتی در مورد کورس لیگ برتر

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی سیتی معتقد است تلاش آنها باید کاهش فاصله با لیورپول باشد.

هشدار ستاره آلمانی سیتی در مورد کورس لیگ برتر

سیتی با قبول شکست در ابتدای هفته مقابل ولورهمپتون، حالا با لیورپول و در جدول هشت امتیاز فاصله داشته و کار دشواری برای ثبت هت تریک در فتح لیگ برتر دارد. ایلکای گوندوغان ضمن اشاره به بازیکنان سیتی مدعی شد شکست برابر ولوز به دلیل اشتباهات فردی بوده و سیتیزن ها باید مراقب اتفاقات هفته های آتی باشند.

ایلکای گوندوغان گفت: "شرایط لیورپول بهتر است و ما می خواهیم این واقعیت را تغییر دهیم. صادقانه تماشای بازی ها و وضعیت لیورپول به ما کمک نمی کند، ما باید مشکلات خود را برطرف کنیم و تا حد امکان فاصله امتیازات را کاهش دهیم. ما در اوایل فصل امتیازات زیادی را از دست داده ایم و اگر ظرف چند هفته آینده شرایط اینگونه پیش برود، فاصله بیشتر هم خواهد شد و ما باید تا حد ممکن پیروز شویم.

شکست برابر ولورهمپتون؟ متاسفانه ما به دلیل اشتباهات خودمان مغلوب شدیم و احساس می کنیم سه امتیاز را به آنها دادیم. ولوز می توانست در نیمه اول هم به گل برسد، ما اشتباهات فردی زیادی انجام دادیم و آنها حداقل دو بار در مقابل دروازه ما شانس داشتند. البته ما نیز شانس هایی ایجاد کردیم که این برای ما طبیعی است. اما سیتی نتیجه نگرفت و وقتی گل اول را دریافت می کنید، بازگشت همیشه دشوارتر است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها