تولید اولین نمونه داخلی چسب ممبران در ایران

رئیس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت:چسب ممبران با فرمولاسیون جدید و ۳۰ درصد ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی تولید می‌شود.

تولید اولین نمونه داخلی چسب ممبران در ایران

رئیس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان اظهار کرد: چسب وکیوم یا ممبران که امروزه برای چسباندن روکش‌های PVC بر روی MDF کاربرد دارد، تاکنون از کشور‌های آلمان، ترکیه و چین وارد می‌شود.


او ادامه داد: حجم واردات این چسب‌ها ماهیانه بیش از ۵۰ تن است.

علیزاده درباره ویژگی‌های این چسب‌ها گفت: چسب ممبران از این جهت در بازار مورد استقبال قرار گرفته که این امکان را برای چوب صنعتی ایجاد کرد تا با استفاده از روکش‌های متنوع PVC این محصول صنعتی هر چه بیشتر از نظر زیبایی و ظرافت به چوب طبیعی نزدیک و نزدیکتر شود.

رئیس هیت مدیره این شرکت دانش بنیان افزود: چسب وکیوم ممبران جزو چسب‌های پر کاربرد در حوزه‌ چسباندن روکش‌های PVC و هایگلاس است.

او با اشاره به تولید داخل این چسب‌ها بیان کرد: با همت و نوآوری متخصصان داخلی، پس از ۳ تحقیق، توسعه این چسب برای اولین بار در ایران تولید شده است.

علیزاده گفت: در حال حضر چسب ممبران تولید شده در کشور بهتر از چسب های آلمانی است، چراکه از نظر مقاومت حرارتی در دمای بالا، سرعت خشک شدن و چسبندگی در لبه‌های MDF عملکرد بهتری دارد.

رئیس هیت مدیره این شرکت دانش بنیان با اشاره به قیمت این محصول در مقایسه با نمونه‌های خارجی بیان کرد: چسب ممبران با فرمولاسیون جدید و ۳۰ درصد ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی تولید و به بازار عرضه شده است که برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه خواهد بود.

او در پایان گفت: تولید داخلی چسب ممبران باعث دسترسی پایدار محصولات در بازار شده و همچنین خدمات پس از فروش و ارائه خدمات براساس نیاز مصرف کنندگان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها