پیام های ارسالی مردم به مشهد فوری/

بخشی از پیام های مردم پیرامون مشکلات و معضلات شهری و محلی

شهروندان مشهدی با ارسال پیام هایی به مشهد فوری خواستار رسیدگی مسئولین به مشکلات محله هایشان شده اند شما هم اگر در محله و یا شهر مشهد با معضلاتی رو به رو هستید برایمان ارسال کنید.

بخشی از پیام های مردم پیرامون مشکلات و معضلات شهری و محلی

پیام های مردم مشهد به سایت مشهد فوری به شرح ذیل است:

در مراجعه به دفتر امام جمعه برای درخواست ملاقات حضوری، کارمند دفتر ایشون برخورد خوبی نداشتن و موفق به دیدار نشدم. حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را رعایت کنین.

-مامورین #نیروی_انتظامی فکری به حال خیابان ارمغان کنید که هر شب چند تا دزد از خدا بی‌خبر باطری های ماشینها رو میبرن و کلی خرج رو دستمون میزارن.

- قبض #برق ما هر ماه ۲۰ هزارتومان میشد. این ماه که قرار بر حذف قبوض کاغذی بود، ۵۰ هزارتومان قبض اومده! کلاهبرداری اگه نیست پس چیه؟

- این چه طرز فروش بلیت هست که قبلا بلیت خریداری کرده باشی تو بازی پدیده که بعد بلیت گیرت بیاد! این تخلف نیست ؟

- اما اپراتور های سی ان جی مشهد حقوق شهریور ماه را دریافت نکردیم پیگیر شدیم شرکت میگه #شهرداری حساب رو بسته معلوم نیست!

اعتراضات والدین به حمایتی شدن مدارس بدون اطلاع قبلی

- فرزندم امسال کلاس اول ثبت نام کردم جدا از ۳۵۰ تومان که بابت کتاب کمک به مدرسه و کلاس هوشمندی (که هوشمندم نبود) و کلی دوندگی دیگر بعد از چهار روز از اول مهر یهو معلم بدون اطلاع تغییر کرده و بعد از یه روز من متوجه شدم که - - مدرسه پسر من حمایتی شده بدون اینکه از کسی سوال کنن! با وجود اعتراض به #آموزش_و_پرورش هیچ جا به ما جواب درستی ندادن.
دلیل حمایتی کردن مدرسه ها چیه و چرا مدیر این مدرسه میگه منم اطلاع نداشتم؟

مسئولین بیمارستان‌ها پاسخگوی سوالات مردم باشند

- من تصادف کردم با آمبولانس بردن بیمارستان هزینه های بستری شدنم رایگان بود حالا از پزشک قانونی نامه گرفتم برای دریافت کپی مدارک پزشکی ام برای از کارافتادگی بیمارستان میگه کل هزینه های پزشکی را پرداخت کن تا کپی مدارکت را بهت بدیم! وقتی منو ترخیص کردن چرا باید برای مدارک خودم مبلغ کل هزینه های پزشکی را بدم؟

گشت‌های نیروی انتظامی برای پیشگیری از بالا رفتن آمار دزدی در شهر افزایش یابد

- با توجه به این که گفته فرمانده انتظامی استان که گفتن سرقت ها افزایش پیدا کرده من سوالم این جاست که باتوجه به این که مشهد شهری است که سالانه نزدیک 30میلیون زائر داخلی و خارجی دارد چرا گشت #پلیس بخصوص 12شب تا 6صبح افزایش نمیدهن؟ منزل ما انتهای سرافرازان و دلاوران هست ۲۵شهریور ساعت 5صبح مورد سرقت قرار گرفت و پلیس منطقه با یک ساعت تاخیر رسید و دزد فرار کرد. 15روز میگذره و کلانتری محل و197 هنوز پاسخگوی ما نیستن.

شهرداری

- از شهرداری تقاضا داریم توجه ویژه ای به مشکلات اهالی جاده قدیم قوچان بلوار توس و جمع آوری معتادان و مشکلات این منطقه داشته باشد‌.

- فکری بحال مردم روستای صفی اباد در اخر بلوار مجیدیه کنید که با فاصله کمی از شهر، هیچ امکاناتی از جمله نانوایی و حداقل امکانات حمل و نقل ندارد.

-چند روزی هست که زیر پل میدان شهدا از سمت چهارراه عبادی به سمت سعدی، آب فاضلاب جمع میشه که بوی بدی هم گرفته و باعث افتادن موتور و دوچرخه سواران میشه.

- خیابان نبوت چهارراه وحید تعداد قابل توجهی مدرسه هست شهرداری یک پل هوایی برای دانش آموزان بزنه عبور موتورسیکلت‌ها از چراغ قرمز باعث تصادفات جبران ناپذیری میشه.

اعتراض کارگران پمپ بنزین به نحوه و میزان دریافت حقوق

- من تو پمپ بنزین جاده کلات مشهد کار میکنم و اونجا طبق قانون کار به ما حقوق نمیدن و فقط یک تومان میدن اول برج 1/900 واسمون میریزن بعد میگن 900 رو برین بیرون از پمپ کارت بکشید و پول بیارید واسه ما. ساعت کاریمون هم 8 ساعته دستمون هم به هیچ جایی بند نیست و کاری ازمون بر نمیاد.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها