سارق آرایشگاه‌های زنانه در تهران شناسایی شد

دختر تهرانی با حضور در آرایشگاه‌های زنانه و در فرصتی مناسب دست به سرقت میلیونی از زنان در سالن‌های زیبایی می‌زد.

سارق آرایشگاه‌های زنانه در تهران شناسایی شد

چندی قبل زن جوان به یک آرایشگاه زنانه رفت و بعد از انجام کارهایش وقتی خواست از سالن زیبایی بیرون بیاید متوجه نبود کیف زنانه اش شد و مسئول آرایشگاه و زنان دیگر در آرایشگاه شروع به جستجو کردند اما اثری از کیف زنانه نبود.

بدین ترتیب ماجرای سرقت کیف زن جوان از آرایشگاه زنانه به ماموران کلانتری 126 تهرانپارس مخابره شد و تیمی از ماموران تجسس برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند سارق که یک زن است با توجه به شلوغی داخل آرایشگاه زنانه و در یک فرصت مناسب از غفلت مشتری آرایشگاه استفاده کرده و دست به سرقت کیف زنانه زده است.

تجسس های پلیسی ادامه داشت که ماموران متوجه شدند از حساب بانکی زن جوان در آرایشگاه پول زیادی برداشت شده است که با توجه به حساسیت موضوع تجسس های فنی کلید زده شد.

بررسی‌ها نشان از آن داشت که زن جوان با در اختیار داشتن رمز کارت بانکی طعمه اش به یک طلافروشی رفته و اقدام به خرید چند سکه طلا کرده است.

نخستین سرنخ
همین کافی بود تا ماموران به مغازه طلافروشی رفته و دوربین های مداربسته را مورد بازبینی قرار دهند و مشاهده کردند دختر جوانی با حضور در مغازه طلافروشی اقدام به خرید چند سکه طلا کرده است.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در جریان سرقت های مشابه دیگری در آرایشگاه های زنانه قرار گرفتند و مشخص شد دختر جوان ابتدا در نزدیکی صندوق آرایشگاه ها وقتی مشتریان شماره رمز کارتشان را اعلام می کنند اقدام به ثبت رمز کارت ها می کند و سپس در فرصتی مناسب با توجه به شلوغی آرایشگاه ها دست به سرقت کیف طعمه هایش می زند.

ردیابی ها ادامه داشت و ماموران اطلاع پیدا کردند دختر جوان با دسترسی به کارت های بانکی طعمه هایش به حضور در مغازه های طلافروشی و صرافی ها اقدام به خرید دلار و طلا می کند.

دستگیری دزد تازه کار
ماموران با توجه به تصویر به دست آمده از دختر جوان به سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفتند و مشخص شد این دختر یک سارق تازه کار و حرفه ای است که در آرایشگاه های زنانه دست به سرقت می زند.

در ادامه تیم پلیسی با سرنخ های به دست آمده موفق به شناسایی مخفیگاه دختر جوان در همان منطقه تهرانپارس شدند و عصر شنبه 13 مهرماه در عملیات پلیسی دستگیر شد.

رویا ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی در برابر تصاویر دوربین مداربسته طلا فروشی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و به 20 سرقت کیف زنانه در آرایشگاه ها اعتراف کرد.

گفتگو با دختر جوان
رویا 27 ساله که یک سارق تازه کار است در حالیکه اشک می ریزد و از رفتن به زندان می ترسد اصرار می کند که اجاره خانه‌شان عقب افتاده بود و نیاز به پول داشته و هیچ کاری برای کمک به پدر و مادرش نبوده که انجام دهد.

سابقه داری؟

نه، باور کنید من تا حالا خلاف نکردم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

سرقت از آرایشگاه زنانه.

شیوه و شگرد؟

وارد آرایشگاه های زنانه می شدم و در ابتدا هرکسی برای انجام هرکاری که دارد فیش پرداخت می کند که من در زمان پرداخت فیش در نزدیکی صندوقدار بودم و رمز بانکی مشتریان را حفظ می کردم و سپس در کمین می نشستم تا در فرصتی مناسب اقدام به سرقت کیف آنها کنم.

کسی متوجه سرقت کیف ها نمی شد؟

به آرایشگاه های شلوغ می رفتم و چون همه سرگرم کارهای خودشان بودند کسی نمی فهمید که من کیف شخص دیگری را برداشتم و به راحتی از سالن زیبایی خارج می شدم.

کارت های بانکی را چه می کردی؟

به طلا فروشی و صرافی‌ها می رفتم و خرید می کردم.

دلیل دزدی هایت چه بود؟

برای اجاره خانه‌مان نیاز به پول داشتم. یک سال و 6 ماه بود که اجاره خانه نداده بودیم.

در آزمون بانک شرکت کردم و فرم‌های زیادی برای کار پر کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد و حتی چند جا برای کار رفتم که درخواست های کثیف و می خواستند از فرصت کاری‌شان سو استفاده کنند که نپذیرفتم

ازدواج کردی؟

نه، مجردم.

پدرت چرا کمک نمی کرد؟

پدرم 2 بار سکته قلبی کرده و عمل جراحی قلب کرده است و چون نمی خواستم او بیشتر از این اذیت شود دست به سرقت زدم.

تحصیلات؟

لیسانس مدیریت صنعتی دارم.

چرا سرکار نرفتی؟

رویا در حالیکه اشک می ریخت گفت: « در آزمون بانک شرکت کردم و فرم‌های زیادی برای کار پر کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد و حتی چند جا برای کار رفتم که درخواست های کثیف و می خواستند از فرصت کاری‌شان سو استفاده کنند که نپذیرفتم».

چرا گریه می کنی؟

از زندان رفتم می ترسم، حالا که سابقه دار شدم دیگر کاری برای من نیست و می خواهم کمکم کنید.

سکه ها و دلارها را فروختی؟

یک از کارت های بانکی 36 میلیون تومان مانده حساب داشت که 20 میلیون تومان آن را 4 سکه طلا خریدم اما وقتی به خانه بازگشتم دیدم کیف پولم نیست، نمی دانم آن را سرقت کردند یا در تاکسی یا خیابان روی زمین افتاده است.

وقتی طلاهای سرقتی را گم کردی چه حسی داشتی؟

خیلی ناراحت بودم و حس شاکیان پرونده‌ام را کاملا درک می کنم.

چرا دزدی؟

قصد داشتم پس از پرداخت بدهی اجاره خانه کمی پول برای خودم پس انداز کنم که وقتی خواستم ازدواج کنم پولی برای خرید جهیزیه هم داشته باشم.

مادرت از این سرقت ها خبر داشت؟

ابتدا نه، ولی وقتی متوجه شد کلی مرا دعوا کرد و سرکوفت به من زد که بعد از آن در چند مرحله وقتی می خواستم طلا بخرم همراه من به مغازه طلافروشی می آمد.

فکر می کردی دستگیر شوی؟

پشیمانم، اول از روی اجبار رفتم ولی بعد دیگر عادت شد و شیطان ولم نمی کرد.

چه مدت است دزدی می کنی؟

فکر کنم اردیبهشت ماه بود که این کار را کردم، ابتدا یک کیف در آرایشگاه سرقت کردم ولی پول و کارت بانکی در کیف نبود.

آزاد شوی دوباره دزدی می کنی؟

نه، یک هل پوک هم حتی از برادرم نیز سرقت نمی کنم و به سرکار می روم تا باعث بی آبرو کردن خانواده ام نشوم.

دختر جوان با قرار وثیقه 2 میلیارد ریالی روانه زندان شد و تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی این دختر جوان در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یک دختر جوان
    0

    خخخخخخ حالا بشین ترشی بنداز... بوی ترشیدنت رو استشمام میکنم...البته تقصیرتونیست شیر و لقمه ای که خوردی مشکل داربوده...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها