عباسعلی کاپیتان تیم ملی بانوان از رسیدن به مدال بازماند

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه مقابل نماینده اسپانیا مبارزه را واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

عباسعلی کاپیتان تیم ملی بانوان از رسیدن به مدال بازماند

در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو 7 نماینده ایران باید برای کسب مدال طلا برنز به روی تاتامی بروند. حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه بازی را با نتیجه 2 بر سه به نماینده اسپانیا واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

پس از برتری برابر نمایندگان روسیه، آذربایجان، بلژیک در نیمه نهایی به مصاف یومی یوکوزا از ژاپن رفت و یک بر صفر شکست خورد و امروز (یک شنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود رفت.

لازم به یادآوری است، امروز بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها