بیش از نیمی از مردم فقط بیننده فیلم و سریال از تلویزیون هستند

مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما در نظرسنجی جدید خود اعلام کرد که بیش از نیمی از مردم فقط بیننده فیلم و سریال از تلویزیون هستند.

بیش از نیمی از مردم فقط بیننده فیلم و سریال از تلویزیون هستند

مرکزتحقیقات سازمان صدا وسیما در نظرسنجی جدید خود به مقایسه میزان استفاده مردم از سیمای جمهوری اسلامی و سایررسانه‌ها در موضوعات مختلف پرداخته است که براساس آن در زمینه فیلم و سریال، ۸۱ درصد از مردم سراسر کشور بیننده فیلم و سریال از تلویزیون جمهوری اسلامی یا سایر رسانه‌ها هستند و ۵۰.۱ درصد مردم هم فقط فیلم و سریال را از سیمای جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند.

براساس این نظرسنجی ۲۲.۱ درصد از مردم سراسر کشور فیلم و سریال را هم از سیمای جمهوری اسلامی و هم از سایررسانه‌ها دنبال می‌کنند و ۸.۸ درصد هم فقط بیننده فیلم و سریال از سایررسانه‌ها هستند.

میانگین تماشای فیلم وسریال از سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبانه روز یک ساعت و ۴۷ دقیقه است درحالی که میانگین تماشای فیلم و سریال از سایررسانه‌ها در شبانه روز براساس این نظرسنجی ۴۰ دقیقه بدست آمده است.

درمیان شبکه‌های مختلف تلویزیونی مردم فیلم وسریال خود را بیشتر از شبکه‌های سه، یک، آی فیلم، دو و شبکه استانی دنبال می‌کنند.

۳۷.۹ درصد از مردم بیشتر از شبکه سه، ۲۶ درصد بیشتر ازشبکه یک، ۲۱.۱ درصد بیشتر از شبکه آی فیلم، ۱۱.۱ درصد بیشتر از شبکه دو و ۱۰.۳ درصد بیشتر ازشبکه استانی محل زندگی خود فیلم و سریال تلویزیونی می‌بینند.

براساس این نظرسنجی ۱۳.۵ درصد از مردم بیشتر از ماهواره، ۷.۷ درصد بیشتر از شبکه نمایش خانگی، ۷.۶ درصد بیشتر از تلفن یا رایانه همراه خود و ۵.۷ درصد هم از سایت‌های اینترنتی برای دیدن فیلم و سریال مورد نظر خود استفاده می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها