کاهش ورود گردشگران عربی و افزایش اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در کشور/۲۰ هتل جدید امسال به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به کاهش ورود گردشگران عربی و افزایش اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در کشور از بهره‌برداری ۲۰ هتل جدید در سال جاری خبر داد.

کاهش ورود گردشگران عربی و افزایش اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در کشور/۲۰ هتل جدید امسال به بهره‌برداری می‌رسد

زهرا احمدی‌پوردر رابطه با توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دولت یازدهم گفت: رویکرد دولت یازدهم توسعه گردشگری بوده است و به همین خاطر تلاش کردیم که اقامتگاه‌ها، مجتمع‌های بین‌راهی و هتل‌ها افزایش ظرفیت پیدا کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت‌های لازم برای گردشگری توسعه یافته‌اند به طور مثال تعداد هتل‌های چهار و پنج ستاره که در سال ۹۲، ۱۲۵ مورد بود، که در این دولت ۳۰ هتل به تعداد قبلی افزوده شده است. همچنین در سال ۹۶، ۲۰ هتل جدید نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش ایلنا،معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته حادثه حمله به سفارت عربستان را شاهد بودیم که این مسئله موجب کاهش گردشگر از کشورهای عربی خلیج فارس شد، اما مابه‌ازای آن به تعداد گردشگران اروپایی و امریکایی افزوده شده است.

احمدی‌پور با بیان اینکه رشد گردشگری در سال۹۶ بسیار جدی است، تصریح کرد: میزان رشد گردشگری تنها در فروردین ۹۶ با یک رشد جدی و ویژه همراه بوده است که دلیل این مسئله آماده بودن زیرساخت‌ها و امن بودن ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع، تلاش‌های ما در سال‌های گذشته به ثمر نشسته و فضا به سمتی رفته است که بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها