گواردیولا: رقبای سیتی در اتحاد از ما نمی‌ترسند

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید اینکه رقبای منچسترسیتی وقتی برای دیدار با این تیم به استادیوم اتحاد می‌آیند از سیتی وحشت دارند درست نیست.

گواردیولا: رقبای سیتی در اتحاد از ما نمی‌ترسند

درحالیکه منچسترسیتی فردا در لیگ برتر به مصاف ولوز می‌رود پپ گواردیولا سرمربی این تیم می‌گوید اینکه رقبای سیتی زمانی که برای دیدار با این تیم به ورزشگاه خانگی‌اش اتحاد می‌آیند از مصاف با منچسترسیتی وحشت دارند درست نیست. شاگردان پپ فردا در اتحاد میزبان ولورهمپتون هستند.

این صحبتهای گواردیولا در حالی مطرح می‌شود که سیتیزن‌ها از 44 بازی اخیر خانگی‌شان در لیگ برتر 39 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. رکوردی که شاگردان گواردیولا امیدوارند فردا یک‌شنبه در مقابل ولوز بهتر شده و به 40 پیروزی برسد. در اینکه چنین آماری می‌تواند مهمانان سیتی را بترساند شکی نیست ولی گواردیولا می‌گوید این گفته واقعیت ندارد و نتایج خوب تیمش به دلیل سختکوشی بازیکنان سیتی بوده است.

گواردیولا در آستانه بازی تیمش با ولوز گفت:" من معتقدم عامل ترس از سیتی در کار نیست. تصور نمی‌کنم رقبای ما قبل از بازی به خودشان نگویند ما می‌توانیم سیتی را شکست بدهیم. من مربیان لیگ برتری را می‌شناسم و می‌دانم همه چقدر اهل رقابت هستند و کارشان را جدی می‌گیرند. من می‌دانم آنها بازیکنان‌شان را جمع می‌کنند و آنها را قانع می‌کنند که می‌توانند ما را شکست دهند".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ما بعضی وقتها مقابل حریفان‌مان برنده نمی‌شویم و وقتی هم برنده می‌شویم علتش این است که کارمان را خوب انجام می‌دهیم. ما بارها با تیم نونو اسپیریتو سانتو بازی کرده‌ایم و می‌دانیم ولوز چه تیم خوبی است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها