همزمان با آغاز تحصيلي 99-1398

يازدهمين مدرسه اميد آينده به بهره برداري رسيد

يازدهمين مدرسه اميد آينده كه توسط بانك آينده در شهرستان تالش در استان گيلان احداث شده است با حضور مديران بانک و مقامات محلي و منطقه‌اي آموزش و پرورش به بهره‌برداري رسيد.

يازدهمين مدرسه اميد آينده به بهره برداري رسيد

آیین گشایش و بهره برداری از يازدهمين مدرسه اميد آينده در دومين روز مهرماه 1398 همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد با حضور «علی عدل پرور» معاون مدیریت امور شعب استان های بانک آینده در تالش در غرب استان گيلان برگزار شد.

همزمان با 10 مدرسه اميد آينده و برگزاري آيين زنگ اميد آينده در سراسر كشور، 38 دانش آموز ابتدايي در مدرسه سه كلاسه اميد آينده تالش از روز گذشته (اول مهر) و آغاز سال تحصيلي را جشن گرفتند و راهي كلاس درس شدند و مراسم گشايش و بهره برداري رسمي از مدرسه اميد آينده تالش امروز -سه شنبه، دوم مهرماه- برگزار شد.
مديران ارشد بانك آينده علاوه بر بازديد از مدرسه و گفت و گو با مديران، معلمان و دانش آموزان و خانواده هاي آنها از نزديك در جريان روند احداث اين مدرسه قرار گرفتند.

بانك آينده همچنين به مناسبت آغاز سال تحصيلي و برگزاري آيين زنگ اميد آينده، به دانش آموزان اين مدرسه، بسته هاي لوازم التحرير اهدا كردند.

بانك آينده در طول سه سال گذشته 10 مدرسه اميد آينده در مناطق كمتر برخودار در شیراز ، ایلام، سنندج، زاهدان، کرمان، بیرجند، بوشهر، یاسوج، بندرعباس و تهران احداث کرده است و بیش از ٣هزار و ۵٠٠ دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

اهداي بسته هاي نوشت افزار به دانش آموزان سراسر كشور در آغاز سال تحصيلي از سنت هاي نيكوكاري بانك آينده است كه بر مبناي ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي است كه از سال 1395 بنا نهاده شده و در اين مدت بيش از 6 ميليون بسته لوازم التحرير ميان دانش آموزان كشور توزيع شده است، كه امسال نيز همزمان با اول مهر اين سنت حسنه به صورت گسترده آغاز شده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها