گران‌ترین واحدهای مسکونی تهران به چه قیمتی فروخته شدند؟

بررسی وضعیت معامله املاک در بازار راکد مسکن در تهران نشان می‌دهد نرخ فروش هر متر مربع واحد مسکونی در گران ترین مناطق تهران بین ۵ تا ۷ میلیون تومان کاهش یافته است.

گران‌ترین واحدهای مسکونی تهران به چه قیمتی فروخته شدند؟

به گزارش خبر فوری ، اطلاعات منتظر شده در سامانه اطلاعات بازار املاک تهران نشان می دهد در حالی که آپارتمان‌های ۱۰ تا ۱۵ ساله در زعفرانیه بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان در هر متر مربع قیمت داشتنأف یک واحد مسکونی در این منطقه به قیمت متری ۳۶ میلیون تومان معامله شده است.

این وضعیت در مورد سایر خانه هایی که در این مناطق واقع شده اند، نیز به چشم می خورد. در جردن نیز واحدی با عمر ۵ سال به قیمت تری ۲۸ میلیون تومان به فروش رسیده است.

قیمت واحد مسکونی نوساز در منطقه شیخ بهایی با امکانات کامل ۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

بر این اساس در نیاوران، یکی از گران ترین مناطق تهران واحدی مسکونی با عمر ۲۱ سال به نرخ متری ۲۹ میلیون تومان معامله شد.

مسکن

قیمت ملکی مشابه با سنی بالاتر در منطقه ولیعصر، محدوده پارک ساعی برابر با ۲۰ میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شده است. در بلوار فردوس اما قیمت ملکی با عمر ۱۳ سال برابر با ۱۹ میلیون تومان در هر متر مربع است.

پیش از این نائب رییس اتحادیه املاک در گفتگو با خبرانلاین تاکید کرد نحوه قیمت گذاری ملک دیگر تنها به محل قرارگیری ملک باز نمی گردد و نوع سازه و امکانات ان در این فرآیند تاثیرگذار است از این رو برخی واحدهای مسکونی در برخی مناطق تهران ممکن است حتی از منطقه یک که گران ترین منطقه تهران است، نیز گران تر باشند.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها