فیلم/ رفیق‌دوست چگونه این ثروت را به دست آورده‌؟

صدرالساداتی نماینده خبرگان با انتشار کلیپی (مصاحبه با یک پاسدار شجاع) به شکایت رفیقدوست واکنش نشان داد

فیلم/ رفیق‌دوست چگونه این ثروت را به دست آورده‌؟

به گزارش خبر فوری ، صدرالساداتی نوشت: پنج دقیقه از مصاحبه یک ساعته بنده با یکی از پاسدارانی که هم در سپاه و خرید تسلیحات در جنگ مسئولیت داشت و هم مدتی در بنیاد نور جنابعالی (رفیق‌دوست) مسئولیت داشت را بارگذاری کردم.
جوابگو باشید که چگونه به این ثروت رسیدید؟ در بنیاد مستضعفان چه میکردید؟ چگونه و از چه کسانی مجوز داروهای خاص را اخذ کردید؟ داروها را با چه مقدار سود به مردم مستضعف میفروشید؟ و سؤالهای مهمتر دیگر که کم کم از شما خواهم پرسید.

جناب آقای رفیق دوست!
بنده به دلایل مختلف بنا نداشتم، دوباره زوایای پنهان شخصیتهای سیاسی را باز کنم، اما میبینم که به جای اینکه پاسخگو باشید، مصاحبه میکنید و میفرمایید بنده در دادگاهی که هنوز تشکیل نشده و بلکه تفهیم اتهام نشده ام، محکوم شدم!
بنده از محکومیت در دادگاه ویژه ترسی ندارم و افتخار میکنم که به شکایت امثال شما در زندان بیافتم.
فرصت برای شکایت مجدد زیاد است، بگذارید پرونده خوب بزرگ شود ، بعد شکایت کنید.

منبع: سه نقطه

38

حجم ویدیو: 8.62M | مدت زمان ویدیو: 00:05:14 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حسینی
    0

    چقدر این صدرالساداتی چقدر احمقه. این حرف ها همش شفاهیه و ارزش نداره

  • یحیی عابدی ۰۹۱۲۵۳۹۱۳۲۸
    0

    سلام . تورا بخدا زحمت بکشید منو معرفی کنید به آقای صدر اسادات یا هر انسان شجاعی که حسین وار دنبال احقاق حق است تابگویم جناب حاج محسن رفیق‌دوست چگونه دربنیاد عملکرده اند و بنیاد را از بنیاد خوردن و بردن . بنده کارمند ارشد بنیاد بودم و بسیار کنجکاو نان را به نرخ روز نخوردم هنوز هم با بنیاد از سال ۶۸ تا امروز تسویه نکردم ولی اخراجم کرد رفیق‌دوست روزی غروب متوجه شدم در گوچه سعید سرو صدا شد از پنجره اتاق کارم در گوچه سعید دیدم جلوی بنیاد جانبازی جلوی ماشین واسکورت جناب رفیق‌دوست ایستاد ه متوجه شدم جانبازازبیکاری وبی تفاوتی دردو‌ ذجه می کشید... وقتی بی تفاوتی رفیق‌دوست را دید گفت آقای رفیق‌دوست مسولی و مجبورم نکن کاری که برای شنیدن حرفم به دنیا خودم را آتش بکشم ...و وقتی ۴ لیتری بنزین را روی خود ریخت دیدم از فاصله پنجره اتاقم رفیق‌دوست با انگشت اشاره به راننده و اسکورتش گفت بروید و جانباز مذکور ماشین در حرکت بود یا نبود که کبریت را زد و تا از پنجره و اتاقم به گوچه رسیدیم آتش را داشتند خاموش و آمبولانس رسید و جانباز ساعاتی بعد از دنیا رفت به همین سادگی یک جانباز درمقابل ریس وقت بنیاد جناب رفیق‌دوست سوخت فردای آنروز روزنامه رسالت بدون اینکه تحقیق کند فقط نوشت جانبازی مقابل بنیاد دست به خود سوزی زد .... بنده دیدم از پنجره اتاقم وکاری از دستم ساخته نبود ولی بیش ازبیست و چند ساله است خودم را سرزنش می کنم که چرا کسی که برای امنیت این نظام مقدس جانباز شده چرا باید قربانی آقای رفیق‌دوست گردد ... بعد از جریان های متعدد دیگری و با قضیه ۱۲۳ میلیاردی که با برادرش و فاضل خدا داد اتفاق افتاد سعی کرد افراد کنجکاو را بهر دلیلی شده از بنیاد اخراج کنند بنده را نیز بدون هیچ مدرکی و مشکلی فردا نامه از کارگزینی آمد که سریع با بنیاد تسویه کنید . حدود دو ماه شاید بیشتر دنبال این بود چرا که من را بردن حراست بنیاد شخصی که خود را ریس حراست بنیاد معرفی کرد بنام ده بزرگی وقتی دید از بنیاد براحتی بیرون نمی روم اقدام به کتک کاری از بنده کردند درب اتاق را قفل کردند و گفتند پدرت را در می آورم گفتم برادر جانباز هستم گفت برادر هر کسی باشی چرا به سیستم نزدیک شدی گفتم کدام سیستم گفت ریشه نفاق در وجودت است پدرت را در می آورم و فقط می دانم چند ساعت بعد از اتاق پرتم کرد بیرون و....... اصلا بگذارید اقداماتی که در محل مخوف بنیاد انجام میشد بگویم آنجا بنیاد جانبازان نبود محل حیف و میل رفیق‌دوست و تیمش بود هرکس با رفیق‌دوست بود امکانات و پست داشت افرادی مثل بنده یا اخراج یا ...... بگذارید بگوییم ... یحیی عابدی کارمند معاون آموزش و اشتغال جانبازان بنیاد مستضعفان تلفنم ۰۹۱۲۵۳۹۱۳۲۸

  • رضا
    0

    حضرات این ثروتها را از کلنگ زدن به زمین سفت بدست اوردن هر کی هم قبول نداره دست مبارکشونا ببینه .چقدر این حضرات مظلومن .ای کاش حضرت عزارییل زود همه این مظلومین عزیز را ملاقات میکرد.

  • احمد احمدی
    0

    زمینی که در سعادت اباد تهران به مقدار ۳۰۰۰ متر واز املاک بنیاد مستضعفان بود توسط همین رفیقدوست رفیقانه وبه مبلغ کلا ۴۰ میلیون تومان به اقای احمد توکلی رئیس سازمان به اصطلاح شفافیت وعدالت !؟ واگذار شد وایشان هم ان را به یک مدرسه غیر انتفاعی جهت خدمت به قشر متمول جامعه تبدیل کرد . ضمنا از رفیقدوست سوال کنید که در برج معروف امیرنشین دبی چه فعالیتی دارید ؟

  • حلوا
    0

    فکر نمیکنم عمر ما کفاف بده تا محکومیت این زالوها را ببینیم!

  • حسین
    0

    با رانندگی ثروت مند شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها