وزیر کشور: تجمعات و اعتراضات در کشور ۴۰ درصدکم شده / رضایتمندی مردم بالاتر نرفته اما تحمل می‌کنند

وزیر کشور گفت: امنیت از مهمترین مسائل امروز کشور است که مرکز ثقل آن مسائل اقتصادی است. امروز باید بر روی حوزه اقتصادی کار کنیم و قوی شویم که اگر هم دشمن خواست بیشتر تحریم کند تحریم‌ها بی‎اثر باشد.

وزیر کشور: تجمعات و اعتراضات در کشور ۴۰ درصدکم شده / رضایتمندی مردم بالاتر نرفته اما تحمل می‌کنند

عبدالرضا رحمانی فضلی ، شامگاه پنج‌شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس در شیراز افزود: امروز دشمن ما را تهدید اقتصادی می‌کند و اگر بتوانند یک لحظه هم رحم نخواهند کرد و اگر کاری نمی‌کنند علتش این است که نمی‌توانند.

او اظهار داشت: بنابر این امنیت داخل و خارج به مسائل اقتصادی بستگی دارد و باید بتوانیم در داخل کشور رضایت‌مندی عمومی را ناشی از مسائل اقتصادی تامین کنیم ، باید از این سنت‌ها در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده مطلوب کنیم.

وی افزود: مردم به خاطر اسلام، رهبری و کشور سختی‌ها را تحمل می‌کنند و در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد تجمعات و اعتراضات در کشور کم شده است، البته رضایتمندی بالاتر نرفته اما مردم به خاطر اسلام، انقلاب، رهبری و امنیت کشور تحمل می‌کنند.

وزیر کشور اضافه کرد: اکنون بزرگترین نارضایتی مردم مسائل اقتصادی است و برای داشتن استقلال در دنیا باید مسائل اقتصادی را حل کنیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • استقلال
    0

    کسی تحمل نمیکند بلکه نا امید و بی خیال محض شده اند و همچی را به خدا سپرده اند از شدت یاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها