قلعه‌نویی: بازی مقابل ذوب‌آهن حکم فینال را دارد

سرمربی سپاهان می‌گوید بازی تیمش برابر ذوب‌آهن حکم فینال را دارد.

قلعه‌نویی: بازی مقابل ذوب‌آهن حکم فینال را دارد

امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان عصر پنج‌شنبه در نسشت خبری قبل بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر گفت‌: درگذشت جعفر کاشانی را تسلیت می‌گویم. من هفته پیش با ایشان صحبت می‌کردم و ان‌شاءلله که خداوند او را با اولیا و انبیا محشور کند. به هر حال بازی‌ها داربی و دیدار سپاهان و ذوب‌آهن از بازی‌های داربی خوبی بوده است. چه به لحاظ کیفی و به چه لحاظ نتیجه و همه از بازی لذت بردند. در داربی‌ها نباید به شرایط جدول نگاه کرد و به نظر من این بازی حکم فینال را دارد.

او درباره تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی دارد و گروه کادر فنی جوانی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را در فصل پیش گرفته است. بازی سختی در پیش داریم و چون تیم ما هم شرایط بهتری دارد، از تیم خود راضی هستیم. یک سری مشکلاتی وجود دارد که ما نمی‌خواهیم آن را مطرح کنیم اما شرایط تیم هفته به هفته بهتر می‌شود. بازی‌ها ما در جام حذفی و در هفته آخر لیگ برتر نشان داد که تیم به مراتب در روند رو به رشد خود قرار دارد. تیم ذوب‌آهن پرس تیمی را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به وقت کمی که تیم ما داشت چند جلسه روی تاکتیک‌های مد نظر ذوب‌آهن کار کردیم. ما با توجه به شرایطی که در جدول داریم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

قلعه‌نویی درباره برگزاری مسابقات جام حذفی و این که آیا این بازی‌ها به مسابقات لیگ برتر صدمه‌ای می‌زند؟ گفت: اگر تیم‌ها در شرایط مسابقه باشند آسیبی خاصی نمی‌زند اما برای تیمی بد است که از شرایط مسابقه دور باشد. تیم ما سعی کرد در تعطیلات با یک تیم بازی‌ دوستانه انجام دهد تا آمادگی خود را داشته باشیم.

او درباره چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: امیدوارم در این زمین لیز نخوریم. نمی‌دانم مشکل زمین چه زمانی حل می‌شود اما امیدوارم که شرایط زمین بهتر شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها