بازگشت کیمیا و بازهم مصدومیت!

کیمیا علیزاده بار دیگر بعد از بازگشت به میادین با مصدومیت مواجه شد!

بازگشت کیمیا و بازهم مصدومیت!

چند دوره مصدومیت شدید و چند عمل جراحی در سال های اخیر شرایط کیمیا علیزاده را عجیب پیش برده، اما او این بار گفته بود نمی خواهد عجله کند و با آمادگی کامل به شیاپچانگ برمی گردد.

بعد از اینکه اولین مدال آور تاریخ ورزش زنان ایران در المپیک در جام جهانی تکواندو روی شیاپچانگ رفت، این بار در اولین هفته لیگ برتر تکواندو هم تصمیم به مبارزه گرفت تا آمادگی خود را افزایش دهد.

او در هفته اول لیگ تکواندو به دیدار پریسا ادراکی رفت و 15 بر 6 پیروز شد، اما در پایان مبارزه روی شیاپچانگ دراز کشید و احساس درد می کرد. البته به نظر می رسد آسیب دیدگی او جدی نبوده، اما این سوال را برای همه به وجود آورده که چرا علیزاده اینقدر دچار مصدومیت می شود.

به نظر می رسد این دختر تکواندوکار هنوز به طور کامل آماده مبارزه نیست و باید مراقب باشد تا اتفاقات گذشته برایش تکرار نشود. او خودش را برای المپیک 2020 آماده می کند و باید اول از همه بتواند به سهمیه برسد.

کیمیا علیزاده بعد از مصدومیت به وجود آمده برایش در لیگ برتر تکواندو می گوید: «آسیب دیدگی قبلی داشتم و با همان وضعیت مبارزه کردم. یک مصدومیت جزیی برایم به وجود آمد که ضرب خوردگی بود. امیدوارم بتوانم در ادامه مسابقات به تیمم کمک کنم، اما نظر پزشک برایم در اولویت است.»


او که انگار از مصدومیت های متوالی خسته شده، می افزاید: «به خاطر آسیب دیدگی سال ها عقب افتادم و شاید بتوانم بگویم عمر قهرمانی ام نصف شد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها