مبتلا شدن کورتوا به سندروم دخیا

بعد از ناکامی‌های اخیر تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید و تعویض او در جریان تساوی 2-2 رئال با کلوب بروخه، مربی دروازه‌بانهای بلژیک می‌گوید کورتوا به سندروم دخیا مبتلا شده است.

مبتلا شدن کورتوا به سندروم دخیا

ناکامی‌ها و مشکلات اخیر تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی ملی‌پوش رئال مادرید باعث شده آینده او در این باشگاه اسپانیایی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. کورتوا که اخیرا در مادرید با انتقادات بسیاری روبرو شده در جریان دیدار اخیر رئال مادرید با کلوب بروخه در لیگ قهرمانان که با تساوی 2-2 به پایان رسید بین دو نیمه از سوی زیدان تعویض شد. ولی اروین لمان، مربی درواز‌ه‌بانهای تیم ملی بلژیک می‌گوید کورتوا به سندروم دخیا مبتلا شده ولی حتما به روزهای اوج برخواهد گشت.

کورتوا در دیدار مقابل کلوب بروخه روی گل اول این تیم که در دقیقه 9 به ثمر رسید کاملا مقصر بود و در ادامه این نیمه هم گل دوم را دریافت کرد تا بین دو نیمه توسط زیدان از زمین بیرون کشیده شود. زیدان بعد از بازی علت تعویض کورتوا را بیماری او اعلام کرد ولی لمان می‌گوید مادرید است که نمی‌تواند از کورتوا استفاده لازم را بکند و باعث شده او به سندروم دخیا مبتلا شود.

مربی دروازه‌بانهای تیم ملی بلژیک در این باره گفت:" تیبو کورتوا دروازه‌بان خاصی است و در تیم ملی بلژیک همیشه در بالاترین سطح کار کرده ولی این روزها به سندروم داوید دخیا مبتلا شده. وقتی برنابئو سوت می‌زند مسئولین رئال باید کل تیم را در نظر بگیرند نه اینکه تقصیرها را به گردن دروازه‌بان بیندازند".

لمان در ادامه گفت:" تیبو کورتوا دروازه‌بان بزرگی است و سعی خواهد کرد تا رئال مادرید را دوباره از خود راضی کند".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها