زئوبیا: پاس گل سردار باید به نام من نوشته شود

ملی پوش شماره 22 زنیت به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان این باشگاه در پایان بازی با بنفیکا درخواست عجیبی را به زبان آورد.

زئوبیا: پاس گل سردار باید به نام من نوشته شود

آرتم زئوبیا ستاره بلندقامت و مشهور زنیتی ها در فصل جاری همچنان در کنار سردار آزمون زوج مرگباری را در خط حمله قهرمان روسیه تشکیل داده اند. این دو همچون بازی با لیون در فرانسه این بار مقابل بنفیکا خوش درخشیدند تا زنیتی ها در سن پطرزبورگ جشن بزرگی برای اولین برد اروپایی خود برپا کنند.

زئوبیا بعد از گل زیبایی که در نیمه اول به ثمررساند در نیمه دوم دوباره همکاری دیدنی با ستاره ایرانی داشت تا پای سردار هم به گلزنی باز شود. ستاره ملی پوش روس ها بعد از بازی در مصاحبه تلویزیونی خود با اشاره به این که پاس گل سردار را باید به نام او ثبت کنند تا قانون گذارهای انگلیسی یه قانون نانوشته دیگر ثبت کنند.

زئوبیا گفت:« در صحنه گل سوم وقتی دیدم توپ در موقعیت بهتری به آزمون می رسد فریادهایی به گوشم رسید که می گفت"آتسف، آتسف". این فریادها را سردار می زد و من هم حدس زدم او پشت من موقعیت بهتری دارد از همین رو اجازه دادم توپ از میان پاهای من به آزمون برسد تا او در موقعیت بهتری برای گلزنی قرار بگیرد. امیدوارم بسیاری از کارشناسان این حرکت من را پاس گل سردار حساب کنند تا به این شکل قانون گذاران به فکر ترسیم قانون جدیدی بیافتند تا پاس گل بدون لمس توپ نیز ابداع شود».


زوج آزمون - زئوبیا در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده تا جایی که سردار با دو گل و آرتم زئوبیا با یک گل و دو پاس گل جزو بهترین و تاثیرگذارترین نفرات زنیت قلمداد شدند و هر دو بازیکن در بازی دیشب میانگین نمره 8 تا 8.5 را از کارشناسان و رسانه های روس دریافت کنند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها