توییت طعنه آمیز در واکنش به درخشش سردار

ثبت دومین گل متوالی ستاره ایرانی برای زنیتی ها در مهم ترین تورنمنت باشگاهی دنیا با واکنشی طعنه آمیز از سوی برخی فن پیج های باشگاه روسی مواجه شد.

توییت طعنه آمیز در واکنش به درخشش سردار

سردار آزمون هر روز بر میزان محبوبیت خود در بین طرفداران باشگاه زنیت در شمال غرب کشور روسیه می افزاید. شب گذشته بیش از 60 هزار طرفدار حاضر در ورزشگاه زیبای گازپروم آرنا شاهد گلزنی دوباره ستاره ایرانی بودند تا سردار همچون بازی قبل مقابل لیون طعم گلزنی را چشیده و خیال زنیتی ها از یک برد خانگی را آسوده کند.


یکی از حساب های توئیتری فن پیج های باشگاه زنیت با انتشار پستی با این مضمون که مهاجم شماره 7 آنها موفق به ثبت دومین گل خود در دو بازی این فصل شده به مقایسه تعداد گل های به ثمررسیده از سوی آزمون با تمام بازیکنان سرشناس حاضر در تیم های مطرح این فصل همچون رئال مادرید، بارسلونا، اینتر، ناپولی و حتی میلانی پرداخت که مجوز حضور در اروپا را ندارد.


پست طعنه آمیز فن پیج ها در تمجید از درخشش سردار آزمون سر و صدای زیادی به راه انداخت تا یک بار دیگر امید اول گلزنی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی با آوازه بیشتری در فوتبال روسیه و اروپا در صدر اخبار رسانه ها قرار بگیرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها