کلوپ: قرار نیست هر بازی شش یا هفت گل بزنیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از عملکرد بازیکنانش مقابل سالزبورگ دفاع کرد.

کلوپ: قرار نیست هر بازی شش یا هفت گل بزنیم

لیورپول در دیداری عجیب ابتدا با سه گل از رقیب اتریشی پیش افتاد و در ادامه سالزبورگ این سه گل را جبران کرد. البته مرسی سایدی ها در نهایت با گل محمد صلاح پیروز این دیدار دشوار شدند و یورگن کلوپ تاکید کرد تردیدی به بازیکنان خود ندارند.

یورگن کلوپ گفت: "در مورد ذهنیت بازیکنانم به هیچ وجه تردید نکنید. ما در گذشته ذهنیت فوق العاده خود را در بسیاری از بازی های دیگر نشان داده ایم. بله، عملکرد فوق العاده ای نداشتیم و درست است، اما این یک مشکل کلی نیست.

بهتر است که در طول بازی از اتفاقاتی که رخ داده یاد بگیریم تا اینکه پس از بازی در مورد آنها صحبت کنیم. فکر می کنم در 30 دقیقه اول ما فوق العاده بودیم، سپس سیستم سالزبورگ تغییر کرد و ما توپ را از دست دادیم تا این مسئله برای ما مشکل ایجاد کند. شرایط بازی تغییر کرد و پا به توپ شدن برای ما بسیار دشوار شده بود. ما باید منتظر می ماندیم تا آنها گل سوم را به ثمر برسانند، سپس بتوانیم دوباره به بازی بازگردیم.

من عصبانی نیستم، زیرا دیدم که ما واقعا خوب بازی می کنیم و خیلی تلاش می کنم تا به بازی برگردیم. یک گل خیلی زیبا به ثمر رساندیم و من معتقدم لازم نیست هر بازی شش یا هفت گل بزنید. سالزبورگ تیم خوبی است، اما در 30 دقیقه اول ما شرایط را برای آنها دشوار کردیم و عملکرد لیورپول بسیار خوب بود.

من به بازیکنانم گفتم که آنها می خواهند تمام شب از بازی لذت ببرند و آنها دوباره مبارزه خواهند کرد. این گروه واقعا دشوار است اما ما به سه امتیازی که می خواستیم دست یافتیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها