رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با خبر فوری :

فضای عراق برای اربعین امن است/ گشت هوایی در ایام اربعین برای تامین امینت در نظر گرفته شده

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص تامین امنیت زائران ایرانی عنوان کرد: تدابیر لازم اندیشیده شده است و نیروهای لازم برای تامین امنیت در نظر گرفته شده‌اند.

فضای عراق برای اربعین امن است/ گشت هوایی در ایام اربعین برای تامین امینت در نظر گرفته شده

مجتبی ذوالنور در گفت وگو با خبر فوری در خصوص تامین امنیت زائران ایرانی با توجه به اعتراضات در کشور عراق اظهار داشت: اتفاق خاصی رخ نداده که برای مراسم اربعین ایجاد نگرانی کند.

رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با بیان این که فضای عراق در حال حاضر فضای امنی برای مراسم اربعین است، ادامه داد: از طرفی دولت عراق به قوت پای کار است که به حول قوه الهی اربعین کاملا امنی برگزارمی‌شود.

وی عنوان کرد: تدابیر لازم اندیشیده شده است و نیروهای لازم برای تامین امنیت در نظر گرفته شده اند.

ذوالنور بیان کرد: این نیروها به اشکال مختلف کنترل فضا را در دست گرفته اند و حتی گشت هوایی در این ایام برقرار می شود و برای رفت و آمد زوار ایرانی در داخل نیز کاملا ساز و کارها آماده است.

وی با اشاره به این که وزارت کشور، ستاد اربعین، نیروهای مسلح و دیگر دستگاه ها در موضوع ورود پیدا کرده‌اند، گفت: کمیسیون امنیت ملی نیز در روزهای آینده تیمی را به منظور بازدید از وضعیت مرزهای گمرکات، شلمچه، مهران و غرب کشور اعزام می‌کند تا از نزدیک نظارت لازم را بر تامین امنیت زائران داشته باشند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ب
    0

    کجاش امنه ؟؟دزدی شماها تا کجا رسیده ...

    نظرات شما -
    • مسلمان
      0

      حرف درست بزن عفت کلام داشته باش

    • کافر
      0

      عفت کلام خخخخ ..تو خوب باش، اگه مُردی با من …

    • مسلمان
      0

      تو همینجا بمون تانمیری توسالم باش دزدی نکن چکار به دیگران داری

    • کافر
      0

      متاسفم برات من از دزدی حکومت می نالم تو از کامنت من .آخرشم خودت عفت کلامتو نشون دادی ..خدایا شکرت برای این جور بندگانت که مایه خندن ...ما اگه از مردن میترسیدیم سالها تو این مرز برای امثال تو نمی جنگیدیم و شهید نمیدادیم ...تا الآن یکی مث تو بیاد بره عراق پولشوبریزه تو جیب کسایی که دستشون به خون این ملت آلودس..مایی که تو جنگ ، عراق همه چیزمون رو دزدید الآنم مسولین محترم دارن میدزدن..بایدم امثال تو مارو به دزدی محکوم کنن .از ماس ک بر ماس

  • استقلال
    0

    اصلا امن نیست و مردم نجف و کربلا به خاطر دخالت ایران دارن تظاهرات میکنن

    نظرات شما -
    • ب
      0

      اینم با عفت کلام ...دزدهای شما آنجا را نیز غارت کرده اند ...جمش کن مسلمان ....کار از درس اخلاق گذشته

  • نگین
    0

    به قول ظریف مردم ما خودشان خواستند این گونه زندگی کنند بروند و کشته باشند و له بشوند خودشان خواستند کر چه سلیمانی خطو داد به عراق حکومت نظامی باشه اعراب فرق می کنند با ایرانیها برای همینه که ۱۴۰۰ سال پیش خوب نشستند تو سر ایرانیان بخا ر ندارند ایرانیا و زود مطیع میشن اعراب خوانخواهی می کنند یکی بکشی چند تا سر در میارن

  • سلام
    0

    یک آدم الاغ لباس انتحاری میپوشه خودشو منفجر میکنه اونم توی جمع این چه تدابیری میشه براش اندیشید!!!!

  • مردم
    0

    مردم عراق بر عليه ايرانيان تضاهرات مي كنند ،خدا به داد اين خدا بيخبران كه در ايران حكومت مي كنند برسد ،چه بر سر ملت ايران أورده اند ،مشتي جيره خوار هم از اين حكومت حمايت مي كند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها