سلاخی پدر عروس شیرازی در خشم خواستگار

خواستگار جوان بعد از شنیدن جواب رد، پدر دختر مورد علاقه‌اش را با ضربات چاقو در استان فارس از پای درآورد.

سلاخی پدر عروس شیرازی در خشم خواستگار

سرهنگ "کاووس محمدی" معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: خواستگاری که پس از شنیدن پاسخ منفی از سوی دختر مورد علاقه‌اش، پدر وی را به قتل رساند توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

سرهنگ "کاووس محمدی" دبیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شیراز، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ "محمدی" تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه به این نتیجه رسیدند که پسر جوانی که از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده است به درب منزل وی مراجعه و در اقدامی جنون آمیز، جواب رد خواستگار را با ضربات چاقو به پدر وی پاسخ داد.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه در این حادثه دلخراش پدر دختر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند پس از تحقیقات فنی و تخصصی، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه قاتل پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با هنجارشکنان نظم و امنیت قاطعانه و براساس قانون برخورد می کند.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها