کلوپ: نبی کیتا مقابل سالزبورگ بازی می‌کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه دیدار امروز تیمش با سالزبورگ در لیگ قهرمانان می‌گوید نبی کیتا ستاره مصدوم تیمش آماده است تا در این دیدار مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

کلوپ: نبی کیتا مقابل سالزبورگ بازی می‌کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سالزبورگ خواهد رفت می‌گوید نبی کیتا، ستاره مصدوم تیمش دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده است در این بازی مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

نبی کیتا هفته گذشته در بازی مقابل ام کی دانز آسیب دید و به اجبار از زمین بیرون آمد. نبی کیتا، ستاره گینه‌ای لیورپول بعد از حضور در اولین بازی فصل لیگ برتر تا پیش از بازی هفته گذشته مقابل ام کی دانز دیگر برای مرسی‌سایدی‌ها به میدان نرفته بود. اما یورگن کلوپ می‌گوید کیتا حالا آمادگی کامل خود را بدست آورده و آماده است تا در بازی امشب مقابل سالزبورگ که تیم سابق او هم هست وارد زمین شود.

کلوپ در این باره گفت:" نبی کیتا دیگر باید آماده شده باشد. من با مربی بدنسازی‌مان صحبت کردم و او گفت که کیتا وضعیت خیلی خوبی دارد. این برای ما مهم است. او در این مدت دوران سختی را سپری کرده و حالا باید به میدان برود".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" نبی کیتا مصدوم شد، بعد برگشت ولی دوباره مصدوم شد و ما باید حواس‌مان را جمع کنیم تا این اتفاق دوباره برای او تکرار نشود. وضعیت او حالا خوب است و شرایطش نسبت به قبل خیلی بهتر شده".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها