توصیه برادرانه فردیناند به کین: تو جوان هستی، تاتنهام را ترک کن

شکست دور از انتظار تاتنهام برابر بایرن مونیخ باعث شد تا ریو فردیناند به مهاجم گلزن این تیم پیشنهاد کند این تیم را ترک کند.

توصیه برادرانه فردیناند به کین: تو جوان هستی، تاتنهام را ترک کن

تاتنهام فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا با وجود آنکه در خانه از بایرن پذیرایی می‌کرد اما با نتیجه عجیب و دور از انتظار ۷ بر ۲ تن به شکست داد.

ریوفردیناند مدافع سابق منچستریونایتد درباره این دیدار گفت:‌ روی صحبت من با هری کین است. او ۲۶ سال سن دارد و باید از معدود فرصت‌هایی که در اختیار دارد استفاده کند. او باید راهی یک تیم بزرگ‌تر شود. همان‌کاری که من کردم و با ترک لیدزیونایتد به منچستریونایتد آمدم و قهرمانی‌های زیادی را تجربه کردم. اصلا من می‌خواهم بدانم هدف کین چیست که این قدر برای ماندن در تاتنهام اصرار دارد؟ آیا می‌خواهی بازیکن یک باشگاه باشی و تا پایان فوتبالت در این تیم بمانی یا می خواهی جام ببری و افتخار کسب کنی؟ این تیم تاتنهام اصلا شانسی برای کسب قهرمانی و افتخار ندارد و نمی‌تواند به این جایگاه فکر کند.

در این دیدار تاتنهام شروع خوبی داشت و با گل سون هیونگ مین از حریف خود پیش افتاد ولی درخشش بازیکنی چون سرژ گرنابری باعث شد تا تاتنهام ۷ بر ۲ شکست بخورد. بازیکن سابق آرسنال (رقیب سنتی تاتنهام) بعد از بازی هم دست از سر هواداران تاتنهام برنداشت و با توئیت "شمال لندن قرمز است" شب تلخ هواداران تاتنهام را تکمیل کرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها