محمودی: تیم ملی والیبال بی انگیزه و خسته است

پیشکسوت والیبال گفت: متاسفانه والیبال ایران به خاطر عدم تصمیم گیری درست ضربه می خورد.

محمودی: تیم ملی والیبال بی انگیزه و خسته است

تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ملت های 2019 روزهای خوبی را پشت سر گذاشت، این روزها بعد از حضور در چند تورنمنت سنگین افت داشته و حتی امروز نتیجه را به تیم مصر به شکل ناباورانه واگذار کرد.

بهنام محمودی، بازیکن اسبق تیم ملی والیبال درباره دلایل 2 شکست اخیر تیم ملی در جام جهانی به "ورزش سه" گفت: متاسفانه فدراسیون رییس ندارد و تصمیمات به درستی اتخاذ نمی شود. این تیم با همین نفرات در 3 تورنمنت سنگین شرکت کرده و هر چه بیشتر از آن ها استفاده کنیم، بیشتر خسته می شوند. از چهره بازیکنان مشخص است که انگیزه ای ندارند و خسته هستند. این در حالی است که چند ماه دیگر بازیکنان باید در مسابقات مهم انتخابی المپیک شرکت کنند.

وی درباره سطح مسابقات جام جهانی عنوان کرد: دیدید که روسیه تیم اصلی خود را نیاورده و برخی تیم های قدرتمند دیگر هم چنین سیاستی را در پیش گرفتند. بعضی از تیم ها هم که نفرات اصلی خود را به جام جهانی آوردند، در تورنمنت های قبلی به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بودند. متاسفانه والیبال ایران به خاطر عدم تصمیم گیری درست ضربه می خورد. نمی دانم این تصمیمات از سوی چه کسانی گرفته می شود.

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ادامه داد: این بازیکنان بعد از برگشت به ایران باید در لیگ های داخلی یا خارجی بازی کنند و فرصتی برای استراحت ندارند. در هر 2 بازی بازیکنان ایران شرایط ایده آل نداشتند. دیدید که روسیه 7، 8 بازیکن جوان آورده و در آینده از این کار بهره خواهد برد. متاسفانه ما اصرار داریم از همین بازیکنان استفاده کنیم. اگر واقعا فکر می کنند بازیکن دیگری در ایران نداریم که به تیم ملی برود، این یک ضعف بزرگ است و فدراسیون باید پاسخگوی آن باشد. اگر هم تصور می کنند بازهم بازیکنانی در سطح تیم ملی هستند، پس چرا از آن ها استفاده نمی کنند؟ حتی در غیاب موسوی ایران با 13 بازیکن به جام جهانی رفته که خیلی عجیب است. این ها نتایج عدم ثبات مدیریت و البته سوءمدیریت در والیبال است.


محمودی که در انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام کرده، در پایان گفت: اجازه دهید ابتدا نتایج تایید صلاحیت ها بیاید، بعد صحبت کنیم. اگر اتفاق خاصی نیفتد، من تا آخر در انتخابات هستم. برنامه های خوبی هم دارم که به مجمع ارائه می دهم. من بر اساس سیاست های نظام که همان جوانگرایی است، به عرصه انتخابات وارد شدم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها