شکست تیم‌ ملی والیبال ایران مقابل مصر

تیم‌ ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ مقابل مصر شکست خورد. ایران در اولین دیدار خود نیز برابر جوانان روسیه شکست خورده بود.

شکست تیم‌ ملی والیبال ایران مقابل مصر

تیم‌ ملی والیبال ایران در دومین بازی ‌خود در رقابت‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن، ساعت ۵:۳۰ روز چهارشنبه ۱۰ مهر به مصاف تیم ملی مصر رفت و در عین ناباوری با نتیجه ۳ بر یک (۲۵-۲۲، ۲۴-۲۶، ۱۸-۲۵ و ۲۴-۲۶) تن به شکست داد تا دومین باخت خود در این رقابت‌ها را تجربه کند.

ایران با ترکیب سعید معروف (کاپیتان)، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) بازی را آغاز کرد.

* ست اول: 25 - 22 ایران

تیم ایران بازی را بهتر از حریف شروع کرد و توانست وقت استراحت فنی اول را از آن خود کند. با شروع بازی ایران سه امتیاز روی آبشارهای عبادی‌پور و فیاضی پیش افتاد تا در امتیاز 13 - 10 سرمربی مصر تقاضای وقت استراحت کند.

ایران‌ توانست با نتیجه 16 - 14 وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کند. در ادامه مصری‌ها بازی را در امتیاز 18 به تساوی کشاندند تا این بار کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کند. این ست در نهایت با نتیجه 25 - 22 به سود ایران پایان یافت.

* ست دوم: 26 - 24 مصر

ایران بدون تغییر ست دوم را هم بهتر از مصر شروع کرد و 5 - 2 از حریف پیش افتاد. با آبشار عبادی‌پور ایران 8 - 6 وقت استراحت فنی اول را کسب کرد، اما در ادامه مصری‌ها بازی را در امتیاز 10 به تساوی کشاندند. ایران بار دیگر با دو آبشار پیش افتاد اما بازی در 14 مساوی شد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. با این حال در ادامه مصری‌ها عملکرد بهتری در سرویس داشتند و 16 - 14 وقت استراحت فنی دوم را به دست آوردند. عملکرد خوب سرویس‌زن‌های مصر ادامه یافت تا این ست با نتیجه 26 - 24 به سود مصر خاتمه پیدا کرد و بازی درمجموع یک بر یک مساوی شود.

* ست سوم: 18 - 25 مصر

مصری‌ها شروع بهتری در ست سوم داشتند و همان ابتدا 2 امتیاز سرویس از ایران گرفتند. در امتیاز 6 - 3 به سود مصر کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کرد و سپس جواد کریمی را جایگزین معروف کرد.

مصر با نتیجه 8 - 4 وقت استراحت فنی اول را کسب کرد. روند خوب مصری‌ها در سرویس با درخشش صلاح ادامه داشت تا 16 - 12 وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کند. مصری‌ها توانستند با اختلاف ۷ امتیازی، 25 - 18 پیروز این ست شوند.

* ست چهارم: 26 - 24 مصر

ایران در این ست با ورود دوباره معروف به بازی، در حمله سرعت بیشتری را به کار گرفت و توانست 8 - 6 وقت استراحت فنی اول را کسب کند. با تک دفاع غلامی ایران 10 - 7 پیشی گرفت تا مصری‌ها تقاضای وقت استراحت کنند. با سرویس خوب فیاضی ایران اختلاف را به 4 امتیاز افزایش داده و 16 - 12 وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کرد.

با شروع بازی، مصری‌ها روی درخشش احمد عمر اختلاف را به دو امتیاز کاهش دادند، اما با درخشش عبادی‌پور بار دیگر ایران 19 - 15 پیشی گرفت تا مصر تقاضای وقت استراحت کند. ایران درحال تقاضای وقت استراحت کرد 19 - 17 از حریف جلو بود. مصر در امتیاز 21 بازی را مساوی کرد و در ادامه 23 - 22 پیش افتاد. در نهایت مصر 26 - 24 پیروز این ست شد تا در مجموع 3 بر یک برنده این دیدار شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • متعصب والیبال
    0

    چرا؟چرا؟چرا ای خداهرروزمون بدترازدیروزبایدبشه؟این چه بازی ای هست؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها