اجازه کوچک‌ترین تخلف در انتخابات را نمی‌دهیم / منعی برای آغاز پروژه بزرگ سبزه‌میدان وجود ندارد

نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: اجازه کوچک‌ترین تخلف را در انتخابات به هیچ‌کس نخواهیم داد.

اجازه کوچک‌ترین تخلف در انتخابات را نمی‌دهیم / منعی برای آغاز پروژه بزرگ سبزه‌میدان وجود ندارد

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز در دومین نشست خبری امسال در پاسخ به سئوالات متعدد اصحاب رسانه پیرامون موضوعات روز استان، با اشاره به آخرین وضعیت انتقال پادگان زنجان، گفت: موضوع انتقال پادگان بحث ساده‌ای نیست که بتوان این مهم را به راحتی حل و به مشکلات پیرامون آن پایان داد اما این اطمینان را به شهروندان زنجانی می‌دهیم که به جد در این زمینه ورود پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به موضوع پل غیرهم‌سطح دانشگاه زنجان، افزود: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که حق طبیعی دانشجویان است که از ثمرات این پروژه بهره‌مند شوند، به همین خاطر اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون تومان برای این منظور از محل اعتبارات ملی تامین شده است و بی‌تردید تحقق این اعتبار به واسطه حضور مسئولان ارشد کشور بوده که در طی ماه‌های اخیر به زنجان سفر کرده‌اند.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه رویکرد امروز استان، تحقق پروژه‌های تاثیرگزار در استان بوده و یکی از این پروژه‌ها که به خواسته دیرین مردم این شهر تبدیل شده، پروژه بزرگ سبزه‌میدان است، تصریح کرد: بعد از انجام مزایده و انتخاب مجری این طرح، امروز اعتقاد راسخ به این مهم داریم که برای اجرای پروژه بزرگ سبزه‌میدان، مشکل و منعی وجود نداشته و طبق زمان‌بندی صورت گرفته نیز به اتمام خواهد رسید.

وی از اخذ اعتبارات ملی و پنجره واحد سرمایه‌گذاری در زنجان به‌عنوان یک پایلوت برای اجرا در کل کشور یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که امسال انجام خواهیم داد، راه‌اندازی هفت کارخانه در استان است. نباید فراموش کنیم که شرایط نگه‌داری این کارخانه‌ها و تداوم تولید در استان که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز کشور به‌شمار می‌رود، بسیار سخت است.

حقیقی یکی از مهم‌ترین اهداف حضور مسئولان ارشد کشور در استان زنجان را آشنایی کامل مدیران ارشد نظام به مسائل و مشکلات استان از نزدیک دانست و اظهار کرد: معتقدیم مسئولان ارشد کشور برای اینکه در موارد مختلف پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای به درخواست‌ها ما بدهند، باید از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در این منطقه وجود دارد، قرار گیرند که خوشبختانه نتایج خوبی از قبل این سفرها نصیب استان شده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر زنجان بعد از استان‌های تهران و خوزستان به‌عنوان سومین استان به لحاظ دریافت‌کننده درآمد مازاد در کشور مطرح شده، حاصل حضور مسئولان ارشد کشور در این استان بوده است، بیان کرد: نمی‌توان بدون فراهم کردن زمینه حضور مسئولان ارشد کشور در استان، این توقع را در مسئولان ایجاد کرد که اعتبارات درخواستی به زنجان تزریق شود.

اجازه کوچک‌ترین تخلف در انتخابات را نمی‌دهیم / منعی برای آغاز پروژه بزرگ سبزه‌میدان وجود ندارد

نماینده عالی دولت در استان زنجان در ادامه، گریزی به انتخابات پیش رو زد و با بیان اینکه تا به امروز حتی یک کارمند در انتخابات توبیخ نشده است، گفت: بدون شک، انتخابات در هر شرایطی ـ چه با حضور ما و چه بدون حضور ما ـ برگزار خواهد شد اما نکته مهم در مورد انتخابات این است که ما و هیئت نظارت و همه دست‌اندرکاران انتخابات دست به دست هم داده و قانون را اجرا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات همه ما باید بی‌طرفانه اقدام کرده و در چارچوب قانون حرکت کنیم، افزود: بی‌تردید بزرگ‌ترین خدمتی که می‌توان در این عرصه انجام داد، اجرای قانون به صورت بی‌طرفانه و بی‌غرض است و با اقدامات خارج از قانون در جریان انتخابات به شدت برخورد خواهد شد. انتخابات سالم، رقابتی، باشکوه و در امنیت کامل، از ارکان مهم انتخابات به‌شمار می‌رود، لذا اجازه کوچک‌ترین تخلف را در انتخابات نخواهیم داد.

حقیقی در ادامه، با بیان اینکه اتهام‌زنی به مدیران درست نیست؛ چرا که برای این مدیران هزینه شده و آبروی نظام هستند، تصریح کرد: غاطبه مدیریت‌های ما ارزشمند هستند و هیچ‌کس سر خود نمی‌تواند مدیر انتخاب کند، بنابراین در برهه کنونی مدیر را باید راهبری کنیم، عوض کردن مدیر هزینه دارد. همچنین هیچ‌وقن نباید نگاه‌مان به مدیریت‌ها نگاه غرض‌ورزانه و یک‌سویه باشد؛ چرا که در این صورت، قضاوت عجولانه‌ای در خصوص عملکردها خواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه مبنای عمل ما در انتخابات، راهبری امام خمینی (ه) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر «میزان رأی ملت است» و «رأی مردم حق‌الناس است» بنا نهاده شده است، افزود: انتخابات باید در امنیت کامل برگزار شود و برای اینکه شاهد برگزاری انتخاباتی سالم باشیم، الزاماتی وجود دارد که این الزامات شامل ارزیابی انتخابات گذشته و آسیب‌شناسی آن است.

خدابخش مرادی‌نافچی با اشاره به اینکه دور جدید ارزیابی فضای انتخاباتی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند بهترین و مفیدترین فرصت را برای نظام از جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها