حمله شبانه اشرار با قمه و تبر در مشهد

گروه سه نفره اوباش که با قمه و تبر به جان ۱۱ خودرو در مشهد افتاده بودند، دستگیر شدند

حمله شبانه اشرار با قمه و تبر در مشهد

تماس جمعی از ساکنان یکی از محلات منطقه توس مشهد با مرکز فوریت های پلیسی 110، خبر از حمله شبانه عده ای از اراذل و اوباش داد که با قمه و تبر به یکی از خیابان ها ریخته و ضمن تهدید اهالی به خودروهای آن ها خسارت زده اند.
با اعلام این خبر بلافاصله موضوع به تیم های دایره تجسس و اطلاعات کلانتری کاظم آباد اطلاع داده شد و زمانی نگذشت که پای مجریان قانون به خیابان توس 75 باز شد.
متهمان که هنوز در صحنه حضور داشتند با مشاهده مأموران فرار را برقرار ترجیح دادند و به وسیله یک خودروی پیکان وانت که پلاکش نیز مخدوش شده بود از محل گریختند.
در این میان دیگر متهم پرونده که سرش بی کلاه مانده بود و از سویی رفقایش او را تنها گذاشته و فرار کرده بودند، به سمت خیابان اصلی متواری شد تا شاید بتواند از طریق چند کوچه تاریک از دید مأموران مخفی شود و فرار کند.
ضابطان قضایی هم که نمی خواستند این مجرم خطرناک که یک قبضه تبر در دست داشت، از چنگشان بگریزد به تعقیبش پرداختند. فرد مسلح وقتی عرصه را بر خود تنگ دید به خیال اینکه با تهدید مأموران و ایجاد رعب و وحشت می تواند جلوی دستگیر شدنش را بگیرد به سمت چند نفر از ضابطان قضایی حمله ور شد و با تبری که در دست داشت آن ها را تهدید کرد.
یکی از مأموران پلیس به محض مشاهده این صحنه که هر آن امکان بروز خطری جبران ناپذیر بود با استفاده از قانون به کارگیری سلاح دست به قبضه اسلحه برد و پس از چند اخطار 3تیر هوایی شلیک کرد. مجرم خطرناک که با شنیدن صدای تیر پاک ترسیده بود برای اینکه هدف بعدی گلوله ها قرار نگیرند خودش را تسلیم پلیس کرد.
متهم دستگیر شده که سردسته این گروه خراب کار بود پس از انتقال به کلانتری دو همدست دیگرش را معرفی و مخفیگاه آن ها را لو داد. مأموران دایره تجسس کلانتری کاظم آباد مشهد که حالا سرنخی از متهمان دیگر این پرونده داشتند طی هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و پس از شناسایی مخفیگاهشان 2مرد جوان را دستگیر کردند.

ادامه تحقیقات برای شناسایی پیکان وانت مشکوک
فرمانده انتظامی مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده گفت: سردسته این گروه اراذل و اوباش جوانی بیست وپنج ساله است که شب حادثه به همراه دو دوستش در حالی که حالت طبیعی نداشتند به خیابان توس 75 حمله می برند و با قمه، چاقو و تبر به چند خودروی پارک شده خسارت وارد می کنند.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی ادامه داد: تاکنون 11 نفر از شهروندان و اهالی توس 75 که خودروهای آن ها به دست این گروه اراذل مورد خسارت واقع شده است به کلانتری کاظم آباد مراجعه و گزارشی علیه این افراد تنظیم کرده اند. همچنین 3متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده اند.
این مقام ارشد نظامی مشهد بیان کرد که تحقیقات پلیس برای شناسایی پیکان وانت پلاک مخدوشی که دو تن از متهمان با آن فرار کرده بودند ادامه دارد.
صارمی ساداتی در آخر با تأکید بر اینکه پلیس قاطعانه در برابر هرگونه ناامنی و بی قانونی ایستاده است هشدار داد: با افرادی که بخواهند نظم و امنیت و آ سایش شهروندان را خدشه دار کنند برخورد قانونی و قاطعانه ای خواهیم داشت.

منبع: شهرآرانیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • یک جوان
    0

    یعنی تو عمرم خوار تر وذلیل تر از این تراذل و اوباش چاقو و تبر به دست ندیدم...خاک بر سرشان کنند...همه رفتن درس خواندن دنبال کار و زندگی شون رفتن شما عرق بخورید و شرارت کنید و به ماشین مردم حمله کنید...یعنی پشکل الاغ ارزشش از این جور اراذل و اوباش بیشتره...اقلا پشکل رو برا دارو استفاده میکنن بعضیا شما بدرد چی میخورین آشغالا...تشکر از نیروی افتظاحی قوه قضاییه و نظام جمهوری اسلامی که هرگونه عربده کشی و قدرت نمایی و لات و پوتها رو سوسک کردن...

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      شما داداش زیاد جوش نزن شیرت خشک میشه اول برو خودت سواد یاد بگیر درست بنویسی بعد ابراز نظر کن قربونت برم

  • حامد احدی
    0

    دم پلیس گرم...حداقل اگه هیچ جا برا مردم کاری نکردن و همیشه پشتیبان دولت و مفسدین و زمین خوران و اختلاس گران بودند‌‌...تو این یه مورد واقعا دست مریزاد...ما به همینم راضی ایم.درسته که دولت عرضه نداره مشکلات معیشتی مردم رو حد کنه و تمام فقر و بدبختی مون زیر سر همین جمهوری اسلامیه..ولی همین که امنیت مون رو در برابر این اوباش بی خانواده تامیین میکنه دستشون درد نکنه...من منتقد و مخالف سرسخت حکومت و سرانش هستم اما همینی که اگر ساعت ۱۲ شب هم با زن و بچه م برم بیرون خیالم راحته که کسی نمیتونه بگه بالا چشمت ابرویه و بهم متعرض بشه همینش به دنیایی می ارزه.این بی خانواده هارو باید آفتابه بندازن گردنشون و تو همون محل دورشون بدن.اگر اینکارو نکنن بعد از آزادی اسم و رسم درمیارن و به قول عامیانه جاهل تر میشن.پس حقشونه که پلیس هر بلایی رو به سر این اوباش بی شعور در بیاره..دم پلیس گرم خداقوت پهلوونا

  • سعید سعیدی
    0

    مشهد از هر لحاظ کثیف ترین شهر ایران است. طبق آمار روزانه ۵ تا قتل عمد در استان خراسان رضوی اتفاق می افتد

    نظرات شما -
    • ازاده رجب زاده
      0

      شما خودت هر جا باشی گند میزنی کثیفی به بار میاری دهنتو واسه نظر تو یک شهر دیگه باز نکن...الان فکر میکنی بزرگ شدیونظر دادی.خخخخ

  • حسن
    0

    دستگیر کردن اراذل وقتی ارزش دارد که برخورد سخت با انها شود نه اینکه بعد از مدتی خوردن و خوابیدن در زندان آزاد شوند و دوباره از نو .اینکار آب در هاون کوبیدن است

  • ایناز
    0

    تو میتونستی دهنتو ببندی

  • محمد متوسلی
    0

    با سلام : من تعجب میکنم : چگونه ماموران پاسگاه جرات کرده اند با نوچه های گردن کلفتان برخورد کنند وخبر ناراحت کننده برای اقای شریعت یار رییس حوزه شش قضایی مشهدببرند .

  • محمد
    0

    اگر سخت گیری های نظام نباشه مردم شریف وخانواده دار برای راه رفتن توی خیابان هم به مشکل میخورن دمتان گرم اما یک سری مسائل باید زودتر وبهتر رسیدگی شودمثلا گشت زنی شبانه وموقعی که یک نفر تماس میگیره اغلب دیر میان گشتی ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها