کالدرون: ماشین‌سازی توانمند است چون استقلال را برده بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید چون ماشین سازی استقلال را برده بود، می‌دانسته که این تیم توانایی‌هایی دارد.

کالدرون: ماشین‌سازی توانمند است چون استقلال را برده بود

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ماشین‌ سازی اظهار کرد: وقتی زود گل نمی‌زنید به مشکل می‌خورید. بازی دست ما بود و ما سوار بازی بودیم.

او ادامه داد: ما کاملا تیم حریف را می‌شناختیم و می‌دانستیم توانایی دارند که توانستند استقلال را ببرند. ما به تیم حریف احترام گذاشتیم. بازی‌ای نبود که بر اساس شانس جلو برویم. می‌دانستیم که آن‌ها خوب بازی می‌کنند. به همین خاطر به تیم حریف تبریک می‌گویم چون کاری را که بلد بودند را خوب انجام دادند.

کالدرون اضافه کرد: تاکتیک ما فشار به حریف در زمین خودش بود و هدف این بود که زود به گل برسیم. ما ۹۰ دقیقه در زمین حریف بودیم. چون زود به گل نرسیدیم بازی پیچیده شد. تاکتیک آن‌ها روی ضد حمله و توپ‌های بلند بود و به همین علت بازی پیچیده شد.

سرمربی پرسپولیس درباره داوری هم توضیح داد: من موافق نیستم که داوری به نفع ما بود. ما توقع داشتیم داور کارت‌های زرد بیشتری به حریف بدهد. همه تیم‌ها از داور درخواست دارند و این طبیعی است. ما بازی بهتری کردیم پس شایسته برد بودیم. به نظر من گل اول ما آفساید نبود اما داور آفساید گرفت. پنالتی را نمی‌دانم که بود یا نه چون از زاویه درستی آن صحنه را ندیدم. گل خوبی زدیم و شایسته این برد بودیم.

او ادامه داد: تیم حریف می‌خواست بازی به وقت اضافه برود. بازیکنان آن‌ها چند بار خودشان را روی زمین می‌انداختند و چند دقیقه روی زمین می‌ماندند. من دوست دارم بازی را با فوتبال بازی کردن ببرم و وقت کشی را نمی‌پسندم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها