شکستن رکورد سیتی توسط لیورپول بعید است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید بعید است تیمش بتواند رکورد تعداد پیروزی پیاپی در لیگ برتر را بشکند. کلوپ می‌گوید لیورپول به فکر پیروزی در بازی بعدی خود است و نه رکوردشکنی.

شکستن رکورد سیتی توسط لیورپول بعید است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید بعید است تیمش بتواند رکورد بیشترین تعداد پیروزی پیاپی در لیگ برتر که با 18 پیروزی پیاپی در اختیار منچسترسیتی است را بشکند. کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت که او به این رکورد اهمیتی نمی‌دهد و برای لیورپول پیروزی در بازی بعدی‌اش مهم است و نه رکوردشکنی.

لیورپول تا این لحظه شانزده پیروزی پیاپی بدست آورده و برای شکستن رکورد سیتی باید در سه بازی آینده خود مقابل لسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام به پیروزی برسد. لیورپولی‌ها در این مدت یک بازی دشوار در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل سالزبورگ هم در پیش خواهند داشت.

کلوپ در این باره گفت:" ما بازی‌های جالبی در پیش داریم. بعید به نظر می‌رسد شکستن رکورد پیروزی‌های پیاپی اتفاق بیفتد. ولی ما تلاش خودمان را خواهیم کرد. اول برایمان بازی با سالزبورگ مهم است و بعد هم باید به بازی با لستر فکر کنیم. بعد وقفه بازی‌های ملی فرا می‌رسد و ما امیدواریم همه بازیکنان‌مان سالم برگردند. این برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" سادیو مانه و محمد صلاح در سنگاپور با هم بازی خواهند کرد. این بازی خیلی جالبی خواهد بود. خلاصه اینکه امیدوارم همه بازیکنان ما از بازی‌های ملی سالم برگردند و بعد از آن بتوانیم برای بازی با منچستریونایتد آماده شویم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها