پیام های ارسالی مردم به مشهد فوری/

بخشی از پیام های مردم پیرامون مشکلات و معضلات شهری و محلی

شهروندان مشهدی با ارسال پیام هایی به مشهد فوری خواستار رسیدگی مسئولین به مشکلات محله هایشان شده اند شما هم اگر در محله و یا شهر مشهد با معضلاتی رو به رو هستید برایمان ارسال کنید.

بخشی از پیام های مردم پیرامون مشکلات و معضلات شهری و محلی

پیام های مردم مشهد به سایت مشهد فوری به شرح ذیل است:

قره قوم‌ را ول کنید همین زمین‌های افتاده شهر عامل گرد‌ و غبارند

- در شهر مشهد تعداد زیادی اراضی خاکی و رها شده هست چه معابری که مسئولیت آن با #شهرداری است و چه زمین‌های رهاشده #آستان_قدس_رضوی .کافی است باد اندکی بیاید گرد و غباری ازین معابر خاکی بلند می شود که هم کل زندگی همسایگان بخت برگشته را زیر خاک‌ می‌برد و هم به حلق و ریه عابران وارد می‌شود.
- اقای معاون رییس جمهور گفتند منشا گرد‌ و غبار بیابان‌های کشورهای همسایه است‌ که نمیتوانیم در آنها کاری کنیم‌. من می گویم قره قوم در کشورهمسایه را ول کن بیا همین‌ زمین‌های رهاشده و خاکی آستان قدس و معابر اسفالت نشده شهرداری را سامان‌دهی کن.اینکار را که می‌توانی بکنی!

- خيابان امام رضاي 5 که هیچ تابلویی مبنی بر یکطرفه بودن کوچه و یا پارک ممنوع ندارد

- ماشین غیر قانونی جلوی مغازه من پارک میکنن و به دلیل باریک بودن معبر باعث میشن مشتری نتونه وارد بشه علاوه بر این همیشه باعث ترافیک است.

- ایام محرم و صفر مردم نذری دارن از مسئولین خواهشمندیم که نذارن کالاها رو گرون کنن تا مردم بتونن نذرشونو ادا کنن.

- بعداز ۲۶سال خدمت و حدود ۱۲ سال بعدکه بازنشسته شدم از #تامین_اجتماعی ۱۶۸۰۰۰۰ تومان حقوق میگیرم. این همه تورم واجاره خونه بالا ایا مدیران هم همینقدرحقوق میگیرن؟ انصاف و وجدان کجاست؟

- تازه ازدواج کردم میخوام خودم و خانومم رو بیمه تامین اجتماعی کنم. رفتم میگن 5 سال طول میکشه تا بیمه برات بیاد! این چه وضعیه؟

- علام شد پاداش بازنشستگان واریز شده ولی خبری نیست. جمعه هم اخبار سراسری اعلام کرد که واریز شده اما هنوز واریز نشده.

پزشکان بیمارستان اکبر ویزیت را به دانشجویان میسپارند

- متاسفانه چون یک بیمارستان آموزشی هست پزشکان ‌خیلی در ویزیت بیماران دقت ندارن چند وقت پیش مراجعه کردم، پزشک اصلا مریض رو معاینه نکرد و همه چی رو به پنج، شش دانشجو واگذار کرد. همچنین یکی از جراحان حتی نخ بخیه مورد استفاده در بیمارستان رو به علت کیفیت پایین اصلا قبول نداره و خانواده ها مجبورن هزینه بالایی برای تهیه یک بسته نخ بخیه آمریکایی که توسط خود پزشک تهیه میشه پرداخت کنن.

مشکلات روستا

- بوی بد مرکز قلیان منزل آباد در نزدیکی مهدکودک، کودکان را بیمار می‌کند اما متاسفانه تعزیرات اقدامی نمی‌کند. بعضی مواقع مشتریان با بد پارک کردن خودروها راه باریک مقابل کافه رو مسدود میکنند و متاسفانه دهیاری چشماشو بسته. مسولین رسیدگی کنند.

بافرهنگ باشیم

- خانه ما در فرامرز ۲۸ واقع شده نبش کوچه و روبه روی کوچه ۲ بانک هستند که کارمندان این شرکت ساعت ۷ صبح که به بانک میروند خودروی شخصی خودشان را در کوچه ما و ببیشتر اوقات بر روی پل پارک میکنند با اینکه جلوی درب بانک فضای بسیار زیادی برای پارک هست اما شاید برای اینکه الیت وجود دارد داخل کوچه ها پارک میکنند. مسئولین راه حلی بیابید.

سودجویی جایگزین خدمت رسانی

- اخیرا شرکت مخابرات تولید کارت های اعتباری تلفن های همگانی را متوقف کرده تا آنجا که یک کارت یا رمز شارژ ۵۰۰۰ تومانی در صورت موجود بودن تا ۲۰هزارتومان فروخته می شود و افرادی مثل سربازان و یا مسافرینی که تلفن همراه ندارند مجبور به خرید این کارت ها هستند. از طرف دیگر چند سال پیش مخابرات اقدام به فروش خطوط اعتباری ثابت کرده که در حال حاضر برای این مشترکین هم ، کد شارژ وجود ندارد!
آیا نصب این همه دستگاه تلفن همگانی در خیابان ها و فروش خطوط اعتباری ثابت، هزینه کردن از جیب مردم نیست؟ چرا هیچ نظارتی هم بر این سوءرفتارها نیست؟!

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها