رکورد استثنایی داوید سیلوا با پیراهن منچسترسیتی

داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی در جریان پیروزی دیروز این تیم مقابل اورتون به میدان رفت تا به رکورد 200 پیروزی در لیگ برتر انگلیس دست یابد.

رکورد استثنایی داوید سیلوا با پیراهن منچسترسیتی

داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی دیروز در جریان پیروزی 3-1 شاگردان گواردیولا مقابل اورتون موفق به ثبت رکوردی تاریخی شد. سیلوا در جریان این بازی به میدان رفت تا بعد از پیروزی تیمش به رکورد 200 پیروزی در لیگ برتر انگلیس دست یابد.

سیلوا که در اواخر این بازی به دستور گواردیولا وارد میدان شد نقش چندانی در پیروزی سیتیزن‌ها بازی نکرد ولی موفق شد به این رکورد خارق‌العاده دست یابد تا نامش را به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه سیتی مطرح کند.

رحیم استرلینگ که در پیروزی سیتی در گودیسون پارک نقش بسیار مهمی داشت و موفق شد در دقیقه 84 گل سوم تیمش را به ثمر برساند، چهار دقیقه مانده به پایان بازی از زمین بیرون رفت و داوید سیلوا به دستور گواردیولا وارد زمین شد تا بتواند به این رکورد یعنی رکورد 200 پیروزی در لیگ برتر دست یابد.

داوید سیلوا در دوران موفقیت بی‌نظیر سیتی برای این تیم در لیگ برتر انگلیس در 289 بازی به میدان رفته و از این تعداد بازی، 200 بازی سیتی در لیگ برتر با حضور او با پیروزی به پایان رسیده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها