نوواکوفسکی: از نظر روحی شرایط همراهی لهستان در جام‌جهانی را نداشتم

بازیکن تیم ملی والیبال لهستان گفت: از نظر روحی شرایط همراهی تیم ملی در جام‌جهانی را نداشتم و امیدوارم در این خصوص مرا سرزنش نکنید.

نوواکوفسکی: از نظر روحی شرایط همراهی لهستان در جام‌جهانی را نداشتم

پیوتر نواکوفسکی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی اروپا اظهار داشت: ما بعد از شکست مقابل اسلوونی شرایط خوبی نداشتیم و فکر می‌کنم به همین دلیل مدال برنز برای ما خوب است. ما برای کسب مدال طلا به این مسابقات آمده بودیم و به همین خاطر شکست در نیمه‌نهایی خیلی برای‌مان سخت بود.

وی ادامه داد: پس از شکست مقابل اسلوونی فضای تیم خیلی بد بود و حس بدی داشتیم. من نگران بودم که آیا با این شرایط می‌توانیم خود را برای بازی رده‌بندی آماده کنیم یا خیر؟ با شرایطی که داشتیم می‌توان مدال برنز را با طلا هم مقایسه کرد.

بازیکن تیم ملی والیبال لهستان خاطرنشان کرد: فرانسوی‌ها یک بازی سخت و خسته کننده با صربستان داشتند و بازیکنان آنها ضعیف شده بودند. ما هم از شرایط استفاده کردیم و در روزی که خیلی هم عالی نبودیم توانستیم آنها را شکست دهیم.

نواکوفسکی درخصوص عدم حضورش در ترکیب تیم ملی لهستان برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی عنوان کرد: من خیلی زود به سرمربی تیم اعلام کردم که نمی‌توانم تیم را همراهی کنم و او هم با درخواست من موافقت کرد. برخی مسائل خانوادگی برایم مطرح است؛ من 4 هفته از خانه‌ام دور بودم و جام‌جهانی هم حدود 3 هفته است. من از نظر روحی شرایط حضور در جام‌جهانی را نداشتم و می‌خواستم نزد دخترم بازگردم. امیدوارم مرا بابت این موضوع سرزنش نکنید.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها