قیمت نان‌های سنتی و حجیم فردا ابلاغ می‌شود + جزئیات

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی گفت: قیمت نان‌های سفارشی سنتی و حجیم فردا ابلاغ می‌شود.

قیمت نان‌های سنتی و حجیم فردا ابلاغ می‌شود + جزئیات

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، در گفت وگو با خبرنگار ، درباره ابلاغ قیمت نان‌های سفارشی اظهار کرد: قیمت نان‌های سفارشی سنتی و حجیم فردا ابلاغ می‌شود.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی ادامه داد: بر روی هر نان بربری-کنجدی ۵۰۰ تومان و نان سنگک ۱۰۰۰ تومان اضافه می‌شود؛ البته برای نان‌های حجیم و صنعتی، افزایش نرخی اعلام نشده و به شکل دوره قبل است.

کرمی با بیان اینکه سازمان حمایت و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر قیمت گذاری نان‌ها نظارت می‌کنند، اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلف، با افراد خاطی برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت نان در مناطق مختلف متفاوت است، تصریح کرد: زمانی که افراد این تفاوت قیمت‌ها را در مناطق مختلف مشاهده کردند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیرو‌های بازرسی اتحادیه مناطق خود مراجعه کنند.

کرمی با اشاره به اینکه نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است اظهار کرد: با رشد شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این دسته از نان‌ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در ادامه گفت: با نظارت وزارت صمت، اتحادیه ها مکف اند، بنرهای افزایش قیمت نان را از روز شنبه در نانوایی ها توزیع کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها