پرداخت حقوق کارگران هپکو طی هفته جاری/مطالبات ۱۸ میلیاردی کارگران

مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار از تامین اعتبار و پرداخت معوقات کارگران هپکو طی هفته جاری خبر داد. 

پرداخت حقوق کارگران هپکو طی هفته جاری/مطالبات ۱۸ میلیاردی کارگران

کریم یاوری درباره آخرین وضعیت تسویه مطالبات کارگاران هپکو گفت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته، اعتبار ٥٠ میلیارد تومانی برای تامین بخشی از سرمایه در گردش و تسویه معوقات کارگران به زودی و طی همین هفته توسط یکی از بانکهای کشور تامین می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با پرداخت حقوق و دستمزد کارگران این شرکت حداکثر تا پایان هفته، حقوق کارگران از این ماه به روز شود.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار با بیان اینکه کارگران شرکت هپکو ٤ ماه مطالبان معوق دارند، اظهار داشت: در حال حاضر مطالبات معوق کارگران این شرکت حدود ١٨ میلیارد تومان است.

یاوری گفت: میزان حقوقی که به کارگران شرکت هپکو پرداخت می شود، ماهانه ۴ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یادآوری اینکه خوشبختانه هفته گذشته تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند، تاکید کرد: وزارت کار با بازداشت کارگران که به صورت مسالمت آمیز برای دریافت مطالبات معوق خود اعتراض می کنند مخالف است و امیدواریم با تعیین تکلیف مالکیت شرکت برنامه کار و تولید آغاز شود.

یاوری گفت: خوشبختانه با موافقت رییس جمهور برای واگذاری سهام عمده هپکو و همچنین تغییر مدیریت شرکت هر چه سریعتر این شرکت به چرخه تولید خود بازخواهد گشت.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حقگو
    0

    تنهاراه برون رفت از این مهلکه یعنی آرام کردن معلمان وکارگران وهمه ی آن کسانیکه مطالبات بحق دارن همان کاری است که بن سلمان کرد گرفتن یقه ی دزدان تاجرنما از مسولین رده بالا ومجلس نشینان دزد وهمه ی تاجران متصل به رده های بالای حکومتی در یک هتل زندانی بشن وازحلقومشان پول دزدی ازبیت المال را بگیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها