اتهام نژادپرستی به برناردو سیلوا در انگلیس

اتحادیه فوتبال انگلیس مشغول تحقیق درباره وارد کردن اتهام نژادپرستی به برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی است. ماجرا به ویدیویی برمی‌گردد که سیلوا را در حال گفتگو با بنجامین مندی نشان می‌دهد.

اتهام نژادپرستی به برناردو سیلوا در انگلیس

بعد از انتشار ویدیویی اینستاگرامی که برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی را در حال گفتگو با بنجامین مندی نشان می‌دهد، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد درباره صحبت‌های برناردو سیلوا تحقیق می‌کند و ممکن است او به خاطر حرف‌هایش در این ویدیو به نژادپرستی متهم شود.

این ویدیو پیش از شروع تور پیش‌فصل آمریکای سیتی در سال 2018 ضبط شده است. در این ویدیوی لایو اینستاگرامی، بنجامین مندی با لباس مشکی حاضر شده و برناردو سیلوا به او می‌گوید که چرا لباس نپوشیده است.

اما پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در حالیکه سیلوا تحت فشار قرار گرفته از او حمایت کرده و گفت: "کسانی که درباره برناردو قضاوت می‌کنند او را نمی‌شناسند. برناردو انسانی استثنایی است و به هیچ وجه در این مورد خلافی نکرده. اگر اتحادیه فوتبال جور دیگری فکر می‌کند هم باشگاه سیتی و هم خود او آماده گوش دادن به حرف‌های آنها هستند. برناردو احتمالا از این ماجرا درس خواهد گرفت و این مساله دیگر تکرار نخواهد شد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها