حسین میر محمدصادقی، معاون قوانین مجلس مطرح کرد:

با تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت، 2 وزیر باید به مجلس معرفی شوند

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی معتقد است با تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هویت 2 وزارتخانه تغییر کرده است.

با تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت، 2 وزیر باید به مجلس معرفی شوند

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی معتقد است با تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هویت 2 وزارتخانه تغییر کرده و دولت موظف است 2 وزیر را به مجلس معرفی کند؛ یعنی یک وزیر برای تصدی وزارتخانه بازرگانی و یک وزیر هم برای تصدی وزارت صنایع و معادن باید به مجلس معرفی شوند.
حسین میرمحمد صادقی، با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس، وزارت بازرگانی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جدا کردند، در حال حاضر هویت 2 وزارتخانه تغییر کرده و باید 2 وزیر جداگانه معرفی کنند.

او ادامه داد: در صورت تایید شورای نگهبان و تشکیل وزارت بازرگانی و تفکیک این بخش از وزارت صمت، دولت موظف است 2 وزیر را به مجلس معرفی کند.

گفتنی است در این شرایط پس از زمان مقرر دولت باید 2 وزیر را به مجلس معرفی کند.

منبع: اعتمادآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • amir
    0

    جنگ تقصیر من بوده اصلا چرا جنگ شد و کی هزینه اش رو داد؟ خوب من (البته بعنوان نماینده ملت) موفق بودن جنگ در تاریخ 300 ساله کشور رو هم الان کسی منکرش نمیشه معمولا نظر واقعی ادمها رو با گذر زمان باید دید خصوصا وقتی نسلی که خودش درگیر جنگ نبوده تاریخش رو بنویسه شما این قمپز درکردنهاتو بزار برا نوه هات تو آمریکا بشینن ببینن این جنگ موفق ترین جنگ 300 ساله کشور بوده یا نه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها