وال‌استریت ژورنال: عربستان با «آتش‌بس جزئی» در یمن موافقت کرد / آتش‌بس در ۴ محور از جمله شهر صنعاء، پایتخت یمن اجرا خواهد شد

روزنامه «وال‌استریت ژورنال» آمریکا به نقل از منابع آگاه نوشت که این پیشنهاد عربستان سعودی بعد از ابتکار عمل دولت نجات ملی یمن ارائه شده است. این روزنامه، آتش‌بس پیشنهادی ریاض را «آتش‌بس جزئی» دانست و نوشت که این آتش‌بس در چهار محور از جمله شهر صنعاء، پایتخت یمن اجرا خواهد شد.

وال‌استریت ژورنال: عربستان با «آتش‌بس جزئی» در یمن موافقت کرد / آتش‌بس در ۴ محور از جمله شهر صنعاء، پایتخت یمن اجرا خواهد شد

روزنامه «وال‌استریت ژورنال» آمریکا امروز جمعه (پنجم مهر) به نقل از منابع آگاه نوشت که این پیشنهاد عربستان سعودی بعد از ابتکار عمل دولت نجات ملی یمن ارائه شده است.

اشاره این روزنامه به طرح یک هفته پیش انصارالله است. «مهدی المشّاط»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن جمعه گذشته ۲۹ شهریور گفت که دولت نجات ملی یمن «دواطلبانه و به صورت یکجانبه» عملیات‌های پهپادی و موشکی خود به خاک عربستان سعودی را متوقف می‌کند؛ مشروط بر اینکه عربستان سعودی و «ائتلاف متجاوز» به رهبری این کشور نیز حملات خود را به یمن متوقف کرده و به محاصره این کشور پایان دهد.

این روزنامه، آتش‌بس پیشنهادی ریاض را «آتش‌بس جزئی» دانست و نوشت که این آتش‌بس در چهار محور از جمله شهر صنعاء، پایتخت یمن اجرا خواهد شد.

به نوشته وال‌استریت، در صورت موفق بودن این آتش‌بس، سعودی‌ها به گسترش محدوده این آتش‌بس خواهند پرداخت و بخش‌های دیگر یمن را نیز شامل خواهد شد.

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها