کشف 600 کیلو تریاک در مرز سراوان

سردار کمیلی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد گفت: مرزداران در بازرسی از خودروی تویوتا، 600 کیلوگرم تریاک، مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

کشف 600 کیلو تریاک در مرز سراوان

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، سردار "سعید کمیلی" گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در راستای تشدید طرح‌های عملیاتی مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، با اشرافیت اطلاعاتی از قصد تعدادی قاچاقچی برای ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه اضافه کرد: قاچاقچیان قصد داشتند بوسیله یک دستگاه خودرو تویوتا مقادیر قابل توجهی موادمخدر را وارد کشور کنند با واکنش به موقع مرزداران، خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند لذا پس از ساعتی درگیری مسلحانه با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به نوار مرز با رها کردن محموله خود به آن سوی مرز متواری شدند.

سردار کمیلی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد افزود: مرزداران در بازرسی از خودروی تویوتا، 600 کیلوگرم تریاک، مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در خاتمه گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند، مرزنشینان و مرزداران با همدلی و وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار کامل حضور دارند و با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها