کشف محموله تریاک در سعادت آباد/ زوج قاچاقچی در شهرکرد دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری ۲ مرد و یک زن سوداگر مرگ با کشف ۴۹ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین و ۷۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک خبر داد.

کشف محموله تریاک در سعادت آباد/ زوج قاچاقچی در شهرکرد دستگیر شدند

سرهنگ محمد بخشنده اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه مردی در محله سعادت آباد تردد‌های مشکوکی در محل سکونتش دارد، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات و پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم مقداری مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور خریداری و پس از انتقال به شهر تهران در مخفیگاه خود پنهان کرده است و قصد توزیع آن‌ها را دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه ماموران مدتی مخفیگاه متهم را تحت کنترل در آورند، خاطر نشان کرد: در این عملیات متهم در مخفیگاهش دستگیر و مقدار ۴۹ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در خبری دیگری از دستگیری یک زوج و کشف ۷۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک با همکاری پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی در توضیح این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر، مقادیری تریاک از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری با همکاری همسرش پس از گذشتن از استان‌های مرکزی به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد و متهم قصد انتقال محموله را در فرصت مناسب به شهر تهران دارد، گفت: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران پایگاه ششم این پلیس به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

وی افزود: ماموران اعزامی موفق شدند بعد از ظهر روز یکم مهرماه امسال در یک عملیات مشترک با پلیس استان چهارمحال و بختیاری، خودروی متهمان را در ورودی شهرستان بروجن شناسایی و در یک عملیات مشترک خودروی آنان متوقف و هر ۲ متهم را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به اینکه هر ۲ متهم به جرم ارتکابی اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از خودروی آنان ۷۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها