داوید سیلوا و عدم اطمینان از آینده بعد از سیتی

داوید سیلوا، ستاره منچسترسیتی می‌گوید بعد از پایان قراردادش، بعد از ده سال این تیم را ترک خواهد کرد ولی برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش عجله ندارد.

داوید سیلوا و عدم اطمینان از آینده بعد از سیتی

داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی می‌گوید بعد از پایان مدت قرارداد فعلی‌اش این تیم را بعد از ده سال بسیار موفق حضور در آن ترک خواهد کرد ولی برای تصمیم‌گیری بلندمدت درباره آینده خود عجله‌ای نداشته و فعلا همه تمرکز خود را به فصل جاری و موفقیت با پیراهن سیتی معطوف کرده است.

گل می‌گوید از منابع خود دریافته که نمایندگان سیلوا و مدیر برنامه‌های او از چندین باشگاه مختلف پیشنهادهایی دریافت کرده‌اند ولی این ستاره اسپانیایی هنوز برای آینده خود تصمیم نگرفته است.

سیلوا پیش از این گفته بود مایل است قبل از بازنشستگی برای تیم محلی زادگاهش لاس پالماس بازی کند، هر چند این تیم در حال حاضر در قعر جدول لیگ دسته دوی اسپانیا به سر می‌برد.

برناردو سیلوا یکی از ستاره‌های محبوب هواداران سیتی است و با پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی این تیم رابطه بسیار نزدیک و دوستانه‌ای دارد. ستاره کهنه‌کار اسپانیایی در جلسات تمرینی سیتی هم یکی از رهبران این تیم به حساب می‌آید و بازیکنان جوان این تیم از او به عنوان یک الگو یاد می‌کنند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها