اعلام حمایت شهرداری تهران از فعالیت شرکت‌های تاکسی اینترنتی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ابلاغ «دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر» از سوی وزارت کشور، ابراز خرسندی کرد.

اعلام حمایت شهرداری تهران از فعالیت شرکت‌های تاکسی اینترنتی

محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پی ابلاغ دستورالعمل نظارت بر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی ابراز امیدواری کرده که این گام مهم بتواند زمینه‌ساز رقابت عادلانه‌تر، محیط زیست شهری سالم‌تر و امنیت اجتماعی بیشتر باشد و همچنین کمک کند که در عین حفظ مزایا و محاسن فعالیت این شرکتها، پیامدهای منفی این فعالیت‌ها نیز کنترل و اصلاح شود.

پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: «خدا را سپاسگزارم که پس از بالغ بر یک سال گفت‌وگو و پیگیری، «دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر» از سوی وزارت کشور ابلاغ شد. این دستورالعمل، دستاورد مذاکرات طولانی و مفصل بین همه طرف‌های مختلف ذی‌نفع در موضوع شرکت‌های تاکسی اینترنتی بود که با اجماع همه طرف‌ها بر ضرورت ضابطه‌مندی این فعالیتها و خردگرایی جمعی، به سرانجام رسید.

امیدوارم این گام مهم بتواند زمینه‌ساز رقابت عادلانه‌تر، محیط زیست شهری سالم‌تر و امنیت اجتماعی بیشتر باشد و کمک کند که در عین حفظ مزایا و محاسن فعالیت این شرکتها، پیامدهای منفی این فعالیت‌ها نیز کنترل و اصلاح شود. از همه عزیزانی که در وزارت کشور، معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وزارت صمت، وزارت ارتباطات و مدیران برخی از همین شرکت‌ها که با اهتمام به رعایت منافع عمومی مردم در تدوین این دستورالعمل زحمت کشیدند به سهم خود تشکر و قدردانی می‌کنم و حمایت شهرداری تهران را از فعالیت شرکتهای اینترنتی در چارچوب رعایت این دستورالعمل اعلام می‌کنم. امیدوارم آحاد مردم از جمله شهروندان تهران از خیر و برکات این تلاش‌ها بهره‌مند شوند».

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها