خواننده گروه پالت در یک بیانیه تکلیفش را با مخاطبانش روشن کرد

امید نعمتی تأکید کرد سلبریتی نیست بلکه یک شهروند عادی است که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کند و دارای تعدادی مخاطب است که آثارش را دنبال کنند.

خواننده گروه پالت در یک بیانیه تکلیفش را با مخاطبانش روشن کرد

امید نعمتی، خواننده گروه پالت با انتشار پستی در اینستاگرام با تأکید بر اینکه سلبریتی نیست، نوشت: «در این سال های اخیر بارها با جملاتی با این مطلع مواجه شدم که: شما سلبریتی‌ها ... میخواهم یک بار برای همیشه تکلیف خودم را اینجا با این اسم روشن کنم.

۱-من شهروندی عادی هستم که به‌واسطه علاقه‌ شخصی، از کودکی به موسیقی و نقاشی مشغول بوده‌ام و صرفا آهنگ‌هایی میسازم و شعرهایی میگویم که اتفاقا تعدادی آدم دیگر آن‌ها را دوست داشته و بنده را دنبال میکنند.

۲-بنده نه به اندازه سلبریتی‌ها معروفم، نه پولدار، و نه شبیه آنها زیست میکنم و نه علاقه‌ای به زندگی به آن سبک و سیاق دارم.

۳-بنده مثل هر شهروند دیگری نظرات خودم را در موارد مختلف دارم و گاهی آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک میگذارم. اما این بدان معنی نیست که چیزهای بیشتری میدانم یا توصیه‌ها و نصایح و سخنرانی های ویژه‌ای برای دیگران دارم.

۴-بدیهی‌ست که فعالیت بنده در صفحات مجازی (مثل هر شهروند دیگری) برای در ارتباط بودن با آدم های دیگر و گاهی تبلیغ کنسرت‌ها و آلبوم و آهنگ‌های جدید است.»

خواننده گروه پالت در یک بیانیه تکلیفش را با مخاطبانش روشن کرد

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها