پدر و پسر تهرانی مسافرکش نبودند / عاقبت زنان نگون‌بختی که سوار خودروی آنها می‌شدند

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس از دستگیری پدر و پسری زورگیر در پایتخت خبر داد و گفت: این 2 متهم به بهانه مسافربری، از خانم های جوان زورگیری می کردند.

پدر و پسر تهرانی مسافرکش نبودند / عاقبت زنان نگون‌بختی که سوار خودروی آنها می‌شدند

سرهنگ "حبیب آقایی" در تشریح این خبر گفت: در بیست و هشتم خرداد ماه امسال، خانم جوانی به کلانتری مراجعه و نسبت به زورگیری راننده خودروی مسافربر و همدستش اعلام شکایت کرد.

وی ابراز داشت: با اعلام شکایت و تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری 179 خلیج فارس تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

کلانتر محله خلیج فارس بیان داشت: مالباخته در اظهارات خود گفت: به عنوان مسافر، حوالی خادم آباد شهریار به مقصد تهران سوار خودروی پرشیا سفید رنگ شده که پس از طی مسیر کوتاهی راننده و همدستش با تغییر مسیر و تهدید قصد سرقت از وی را داشتند که با داد و فریادی که شاکی داشت و با تماس تلفنی که با مرکز فوریت های پلیسی برقرار کرده بود، متهمان به ناچار خودرو را متوقف و شاکی از خودرو پیاده می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با راهنمایی شاکی مشخصات سارقان احراز و با اعلام به واحدهای گشتی، تلاش مأموران برای دستگیری آنان آغاز شد.

سرهنگ آقایی بیان داشت: مأموران به گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در محدوده کلانتری پرداخته تا اینکه روز گذشته به خودرویی مشکوک شده و پس از توقف اقدام به بررسی سرنشینان کردند و با توجه به مطابقت تقریبی مشخصات ظاهری سارقان با متهمان، بررسی های فنی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شاکی نیز به کلانتری دعوت و متهمان را شناسایی کرد، تصریح کرد: طی بازجویی های انجام شده متهمان اذعان داشتند به بهانه مسافربری، از شهروندان سرقت می کردند.

رئیس کلانتری خلیج فارس با اشاره به اینکه متهمان پدر و فرزند بوده و رابطه پدر و فرزندی بین شان وجود دارد، ابراز داشت: پسر خانواده سابقه دار بوده و با همکاری پدرش، از خانم های جوان زورگیری می کرده است.

گفتنی است، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها