ردپای بابک زنجانی در پرونده ۸۹ میلیون دلاری دیواندری + فیلم

دومین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.

ردپای بابک زنجانی در پرونده ۸۹ میلیون دلاری دیواندری + فیلم

دومین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت نسبت به وجوه بانک‌های ملت و پارسیان در شعبه اول دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.دومین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت نسبت به وجوه بانک‌های ملت و پارسیان در شعبه اول دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.

قهرمانی نماینده دادستان گفت: متهم مجید سعادتی از کشور فرار کرده و در انگلستان اقامت گرفته است و هر روز لوایح کذب می‌فرستد و اسناد و مدارک بانک را هم با خود برده است.

وی گفت: در مرحله دادسرا، بازپرس درباره ٢۴٠ میلیون درهم از شرکت ملی مس استعلام می‌کند، اما آن‌ها پاسخ می‌دهند که پول‌های شرکت در صرافی بانک ملت بوده و این میزان را شامل نمی‌شود بنابراین مشخص می‌شود که آقایان قصد فریب بازپرسی را داشتند.

قهرمانی نماینده دادستان اظهار کرد با ردیابی‌های صورت گرفته مشخص شد که پول از آقای بابک زنجانی دریافت و در حساب‌ها نگهداری شده است.

نماینده دادستان ادامه داد: آقایان به مدت ۸ ماه اول ارز دولتی را به صورت مخفیانه به آقای فلاحتیان می‌دادند و در این مدت فلاحتیان به سعادتی سود می‌داده مبلغ سود که به عنوان حق حساب سعادتی واریز داده می‌شده ۶ میلیون درهم بوده است.

وی افزود برای آن چه سعادتی و فلاحتیان بتوانند از مراجع قضایی فرار کنند اقدام به تصویب یک قرارداد و مصوب کردند که البته این قرارداد هم به صورت صوری از سوی تاریخی در آن ذکر نشده است.

24

حجم ویدیو: 4.55M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها