واکنش شاخص‌های وال استریت به احتمال استیضاح ترامپ

در معاملات روز سه‌شنبه پس از این که سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد بیانیه‌ای در مورد احتمال استضاح ترامپ ایراد خواهد کرد، شاخص‌های وال‌استریت به شدت سقوط کردند. 

واکنش شاخص‌های وال استریت به احتمال استیضاح ترامپ

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در معاملات روز سه‌شنبه (سه‌شنبه شب به وقت تهران) پس از این که نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد بیانیه‌ای در مورد احتمال استیضاح ترامپ ایراد خواهد کرد، شاخص‌های وال‌استریت رشد اولیه خود را از دست داده و به شدت سقوط کردند.

تا ساعت ۲۱:۱۲ به وقت تهران، میانگین صنعتی داوجونز، که در ابتدای معاملات بیش از ۱۰۰ واحد رشد کرده بود، تمام سود خود را از دست داد و ۲۱۲ واحد یا ۰.۸ درصد سقوط کرد. اس‌اندپی ۱.۱ درصد سقوط کرد و نزدک ۱.۶ درصد از ارزش خود را از دست داد.

نانسی پلوسی گفت که بیانیه خود را در اواخر امشب به وقت تهران اعلام خواهد کرد. سخنگوی معاون رییس‌جمهور سابق، جو بایدن، اعلام کرد که امیدوار است ترامپ به درخواست‌های کنگره برای ارائه اطلاعات تماس خود با رییس‌جمهور اوکراین، تن در دهد. او در این تماس از رییس‌جمهور اوکراین، ولادیمیر زلنسکی، خواسته بود که در مورد خانواده جو بایدن تحقیقاتی را آغاز کند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها