مقاومت سرعت دهنده نابودی رژیم منحوس صهیونیستی است

فرمانده کل ارتش در ادامه تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که باید به خود اعتماد کنیم و برای پیشرفت چشم به بیرون نداشته باشیم، دفاع مقدس موجب خود باوری و خود اتکایی شد.

مقاومت سرعت دهنده نابودی رژیم منحوس صهیونیستی است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در سی و دومین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد ولی عصر (عج) با تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس اظهارداشت: این روز ها روز های یادآوری سالهای حماسه و ایثار است، ایامی که به بهانه آن نگاهی به گذشته می کنیم و با آن معیار ها امروز خود را می سنجیم.

وی افزود: به خود افتخار می کنیم که در این دوران زندگی میکنیم که ایران اسلامی در اوج اقتدار به سر می برد، در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد و حق و نا حق از هم شناخته شدند و شهدا راهنمای راه حق هستند.

سرلشکر موسوی گفت: دفاع مقدس موجب شکل گیری مقاومت اسلامی و الگوی بی بدیل در جهان شد، یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس اثبات ایستادگی و پیروزی دربرابر دشمنان است، این تجربه موجب شد ملت ایران بتوانند در مقابل توطئه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی پیروز و سربلند باشد.

فرمانده کل ارتش در ادامه تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که باید به خود اعتماد کنیم و برای پیشرفت چشم به بیرون نداشته باشیم، دفاع مقدس موجب خود باوری و خود اتکایی شد.

وی رشد صنعت دفاعی را مدیون دوران دفاع مقدس دانست و گفت: پایداری و مقاومت رمز سربلندی و عزت است، تحولات سوریه، یمن و عراق به خوبی نشان داد تنها راه رهایی از بیگانگان سلطه گر مقاومت است.

موسوی با اشاره به توطئه های آمریکا در منطقه گفت: آمریکایی ها جنایات های بسیاری را در سوریه، عراق و یمن انجام دادند و تلاش کردند حکومت قانونی سوریه را از بین ببرند اما به برکت مقاومت موجب پیروزی شد و ان شا الله این مقاومت سرعت دهنده نابودی رژیم منحوس صهیونیستی باشد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دشمنان ما فهمیده اند که نتیجه تهاجم به این سرزمین عاقبتی همچون صدام خواهد داشت.

سرلشکر موسوی در ادامه به جنگ اقتصادی دشمن با ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ما امروز نیز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن با ملت ایران اسلامی قرار داریم که با مقاومت و ایستادگی در این جنگ نابرابر نیز پیروز خواهیم شد.

وی حفظ روحیه ایثار و مقاومت مانند دوران دفاع بسیار مهم دانست و گفت: مردم اگر روحیه های رزمندگان دفاع مقدس را در ما ببینند قطعا به همان شکل از انقلاب دفاع خواهند کرد.

سرلشکر موسوی اظهارداشت: همین اندازه ای که امروز می شود پیشرفت های دفاعی را نشان داد اعجاب انگیز است و پیشرفتهای امروز ما مرهون همان سختی ها و ابتکارات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: ما در دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن ارزش وحدت و همدلی را درک کردیم و بیش از پیش به ارزش آرمانهای انقلاب اسلامی پی بردیم و شاید اگر دفاع مقدس نبود دشمنان موفق به استحاله ارزشهای انقلاب می شدند اما به برکت خون شهدا این اتفاق نمی افتد. البته الان ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم که راه پیروزی در آن مقاومت فعال هوشمندانه است. با همین راهبرد است که آثار شکست فشار حداکثری دشمن پیدا شده است.

فرمانده ارتش در پایان تصریح کرد: اگر مردم ما را با همان سبک زندگی و سلوک انقلابی ببینند حتما محکم و مقاوم پای این انقلاب خواهند ایستاد. انتظار خانواده شهدا و رهبر انقلاب هم همین است که دوباره با هم عهد ببندیم که از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد و در سیره دفاع مقدس پایدار خواهیم ماند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها