سامسونگ گلکسی A20s مجهز به دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

سامسونگ گلکسی A20s از راه رسید. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی A20s مجهز به دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

در اوایل سال جاری میلادی شرکت سامسونگ از سری جدید گوشی‌های گلکسی A رونمایی کرد. در گذشته نه چندان دور نیز شاهد معرفی گوشی‌های گلکسی A30s و گلکسی A50s از سوی این شرکت کره‌ای بودیم. امروز گوشی گلکسی A20s در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این دستگاه به صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity-V با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است که در مقایسه با نمایشگر Super AMOLED گلکسی A20 با کاهش کیفیت روبه‌رو شده است. قدرت این دستگاه را چیپست اسنپدراگون 450 به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 506 تامین می کند. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند سامسونگ شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. در این بخش سنسور اثر انگشت نیز قرار گرفته است. در جلوی گوشی گلکسی A20s سامسونگ شاهد خودنمایی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 هستیم.

از راه های ارتباطی این گوشی هوشمند می توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای، بلوتوث 4.2، GPS + GLONASS و پورت USB Type-C هستیم. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای بهره می برد و دارای رابط کاربری مخصوص سامسونگ است. قدرت گلکسی A20s را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی تامین می کند.

کاربران می توانند این گوشی هوشمند را در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و قرمز سفارش دهند. نسخه 4 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 212 دلار به فروش می رسد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه این محصول در کشورهای مختلف منتشر نشده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها