صدور حکم قرار موقت برای بازیکن پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 48 ساعت بعد از تنش‌های ایجاد شده در دربی 90 پایتخت با صدور ابلاغیه‌هایی برای دو باشگاه بزرگ تهران، پنج بازیکن را احضار کرد.  

صدور حکم قرار موقت برای بازیکن پرسپولیس

تنش‌های رقم خورده در دربی 90 باعث شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله وارد عمل شده و احکام موقتی را صادر نماید که این حکم موقت امروز با ارسال ابلاغیه‌هایی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جنبه رسمی به خود گرفت. طی این ابلاغیه‌ها نه تنها پنج بازیکن دو تیم احضار شدند تا به دفاع از خود بپردازند بلکه محرومیت موقت فرشاد احمدزاده نیز تایید و ابلاغ شد.


در ابلاغیه کمیته انضباطی برای احمدزاده آمده است: «حسب گزارش واصله از مقامات رسمی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تخلفاتی از سوی فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس منعکس شده و از آنجایی‌که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از شروع درگیری، برخورد فیزیکی، تحریک تماشاگران و سردستگی در نزاع دسته جمعی در مسابقه می‌باشد، در خور صدور قرار دستور موقت بوده و به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای قطعی، وی از تمامی مسابقات معلق و محروم است. وی جهت ادای توضحیات در خصوص تخلفات خود باید روز 7 مهر ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد».


در ابلاغیه کمیته انضباطی برای باشگاه پرسپولیس نیز آمده است: «باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش (شکستن صندلی، پرتاب به سمت تماشاگران تیم مقابل، فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، نزاع دسته جمعی بازیکنان) و همچنین به شجاع خلیل‌زاده به دلیل رفتار غیر ورزشی و نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری و حسین کنعانی‌زادگان به دلیل رفتار غیر ورزشی ، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری ، نفرات فوق به همراه مسئولین باشگاه پرسپولیس بر اساس بند 11 ماده 21 از مقررات انضباطی مصوب 97/12/19 باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال کند».


اما باشگاه استقلال نیز از این ابلاغیه در امان نماند. « باشگاه استقلال به دلیل تخلفات تماشاگرانش ( پرتاب سنگ و اشیا، شکستن صندلی، پرتاب به سمت تماشاگران تیم مقابل، فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، نزاع دسته جمعی بازیکنان) و همچنین به علی کریمی به دلیل خطای شدید و رفتار غیر ورزشی، عارف غلامی به دلیل رفتار غیر ورزشی، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری و سیاوش یزدانی به دلیل رفتار غیر ورزشی ، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری ، نفرات فوق به همراه مسئولین باشگاه استقلال بر اساس بند 11 ماده 21 از مقررات انضباطی مصوب 97/12/19 باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال کند».

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها